Tähän saakka jaoimme asumiskulut avopuolison kanssa puoliksi, nyt hän on ruennut ostamaan jotain kalliita erikois-vegaanijuttuja, mutta vaatii silti että lasku jaetaan tasan
Ja kallita shampoita, pesu- ja hoitoaineita. Itse käytän sitä yhtä ja samaa halpaa markettikamaa. Minä syön yksinkertaisesti. Teen itse makaronilaatikoita, lihapullia, pilkon salaatit itse. Avovaimo on alkanut ostaa valmistiskiltä moisia. Meillä menee rahaa ruokaan kuukaudessa minulta keskimäärin 100€, avovaimolta 250€. Sähkö ja vakuutukset maksamme puoliksi. Minä maksan Elisa Viihteen, vaikken sieltä katsokaan kun yhtä sarjaa. Avovaimo kyllä katsoo monta tuntia päivässä omia sarjojaan.
Nätisti puhuminen asiasta ei auttanut. Tiukasti sanominen ei auttanut. Sanoi, että joko kulut menevät puoliksi tai hän lähtee. Ei vaan itse tajua kuinka paljon enemmän maksan. En halua erotakaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ompa kauhiajaa, mitenkä nyt etteenpäin, selviäkkö sinä tuosta ikää vai kuoloko sinut korijaa? Mitäpä luulet ja uskot? Kyr. Vän koko on sinulla pieni kun täällä märiset ak. Ka’si tekemisijä. Tuommoinen mikkään mies oo, pelekkä pulunnnussija.
Siinäpä se tuli totuus tästäkin paskasta provontekeleestä.
😅
Ala itse ostamaan kobe-härkää ja palanpainikkeeksi kalleimpia viinejä. Eiköhän se siitä
Hankala kysymys..Itse olen asunut suurimman osan elämästäni naisen kanssa, mutta ei meillä ole koskaan laskettu mitä kukin maksaa.. Kenenkään heidän kansaan.Tämä jo ajatuksena ihmetyttää, jos eletään perheenä. Niin eikö kaiken pitäisi olla yhteistä? Se maksaa jolla on rahaa =)
Jos et maksa, hän lähtee lätkimään? Mitäs siihen sanoisi...
Syötkö myös vain puolet ruuista. Meillä ainakin ex mies söi yhtä paljon kuin minä ja lapset yhteensä. Silti vaati että maksetaan puoliksi. Itsekkyytensä takia onkin ex. Minulla jää nykyään enemmän rahaa, exällä vähemmän.
Ihme vikisevä nainen kyl oot. Ei miehet tollasesta valita. T:perusmies
Yää yää ihan itkettää munatonta poikaa jolla ei ole varaa emäntäänsä. Mitä jos vaikka vähän miehistysit?
Sulla on kaks vaihtoehtoa. Joko maksat tai et maksa. Ei pitäis olla vaikea valita. Ei ole iso vahinko jo tuhlari lähtee, sinä et siinä menetä mitään. Se avokki menettää.
Käytät satasen kuussa ruokaan? Tarkoittaa käytännössä sitä että syöt epäterveellisen yksipuolisesti ellet sitten keräile ja kasvata ruokiasi itse. Suosittelen eroa ja älkää missään tapauksessa hankkiko ainakaan lapsia.