Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko teipanneet läppärinne kamera-aukon umpeen?

Vierailija
15.04.2015 |

Mä en ole, vaikka tiedän, että hakkerit voivat helposti tarkkailla jonkun kotia sitä kautta. Jos on pääsy koneelle, kameran saa helposti päälle ja voivat kameran avulla katsoa, millaista läppärin omistajan kotona on. 

Omalta läppäriltä näkyy tosin vain oma naamani. Toimii varkaudenestona erinomaisesti.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teipannut :D

Vierailija
2/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, Hello Kitty -laastarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole, enkä ole kuullutkaan että joku näin tekisi

Vierailija
4/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Muumi-laastarilla :)

Vierailija
5/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, minäkin tässä alasti istun, k-80, eikä kyllä ympärillä ole mitään arvokasta. Siitä vaan jos joku haluaa vahdata mua vauvapalstalla. Voisin näyttää persettä vaikka nyt.

Vierailija
6/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Rumalla maalarinteipillä. :)

Vierailija
7/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä häh? Voiko noin oikeasti joku tehdä?

Tulipa vainoharhainen olo.

Vierailija
8/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut tarpeelliseksi. Jos kamerassa ei näy mun lärvi, niin sitten siitä näkyy Ikean hylly ja muovinen, koristelematon joulukuusi. Tuskin mikään näistä himottaa ketään. Läppäri harvoin edes vaihtaa paikkaa, mutta ei ne näkymät siitä houkuttelevammiksi muutu.

Vierailija
9/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on!?!

Vierailija
10/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon teipannut peräreikäni, koska sieltä voi kurkata ruskea juttu.
Ja ensin huippuhakkerin pitäisi päästä FYYSISESTI KONEELLESI ASENTAMAAN ITSE TEKEMÄNSÄ UNIIKKI VAKOILUOHJELMA jota ei Windows defender tai muu tutka tunnista!

Vierailija
11/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tuossa ollu teippi jo monia vuosia, ei tosin tule ajateltua asiaa kovin usein :]

Vierailija
12/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:51"]Olen, Hello Kitty -laastarilla.
[/quote]

Katoin että olinko itse kirjoittanut tän kommentin :D mutta joo, Hello Kitty-laastari täälläkin.

Vierailija
13/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin varman päälle, ostin läppärin ilman kameraa.

Vierailija
14/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja teippasi ton ovisilmäkin eteissä.

Vierailija
15/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Totesin, etä en tee koneen ääressä mitään sellaista, mikä kiinnostaisi ketään. Jos mun naama kiinnostaa, niin parempia kuvia saa ihan ilman vaivaa vaikka facebookista. Nakuna en tässä istu ja yleensä tällä puolella ruutua ei näy ketään muita. 

Vierailija
16/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle, ostin läppärin ilman kameraa.
[/quote]Älä sitten vaan surffaa missään tai tallenna kuvia/dokumentteja. Hakkerin(tai kaverisi) on helpompi päästä tiedostoihisi ja sivuhistoriaasi kuin kameraasi. Kaverisi voi "lainata" konettasi kun olet keittämässä hänelle kahvia, ja kohta kaikki tietosi on julkista. Hakkerin taas ei tarvi vaivautua koodaamaan weppikamerasovellusta, joten tiedostot on helpompi kopsata.
JA EHKÄ SUN TARVIS MAALATA KAIKKI IKKUNAT MUSTIKSI, KOSKA JOKU VOI NÄHDÄ SINUT! MUISTA MYÖS ULKONA LIIKKUESSASI PITÄÄ KAAPUA, JOKU VOI NÄHDÄ SINUT!! KAUHIAAAA

Vierailija
17/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sekä työkoneen että kaikki kotona olevat koneet.

Vierailija
18/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen jälkeen, kun sain yhden pirullisen haittaohjelman omalla kuvallani varustettuna. Oli aika jäätävää nähdä se ja tajuta, että joku on juuri tuijottanut minua tuon kamerasilmän kautta.

Vierailija
19/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on teipattu, jo vuosia. Fsecuren tyyppi neuvoi niin tekemään. Ääniohjattavat televisiot tallentavat serverille kaiken puheesi...

Vierailija
20/26 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuva, vaan se ääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi