Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkit Berliiniin lapsen kanssa?

Vierailija
15.04.2015 |

Olen lähdössä kesällä reissuun kahdestaan 10-vuotiaan tytön kanssa Berliiniin. Kertokaapa parhaat vinkkinne! Eläintarhaan ollaan menossa sekä muutamia historiallisia juttuja myös on tiedossa, mm. juutalaisten muistomerkki, mutta mitäpä muuta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDR-museo on lapsillekin sopiva. Alexanderplatzin tv-torni on varmasti jännä.

Vierailija
2/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliinin ympyräradan ajaminen S-Bahnilla on klassinen kokemus vanhemmallakin ihmiselle ja itse ainakin olisin lapsena pitänyt sitä vieläkin kiinnostavampana, on myöskin halpa kun todennäköisesti muutenkin ostatte julkisen liikenteen lipun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

btw en ymmärrä berliinin hehkutusta, kolho iso ruma kaupunki

okei, muuri yms historia ok, mutta muuten

Vierailija
4/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legoland Discovery Centre, jos on yhtään sellainen tyttö, että Legot kiinnostaa. Itse menisin heti, jos olisi lapsi, jota käyttää tekosyynä... Mutta en siis ole käynyt, kannattaa tutustua netissä.

Madame Tussauds on varmasti turisteja täynnä, mutta ihan hauska kokemus kyllä:)

East Side Gallery, eli pätkä muuria, jossa eri taiteilijoiden maalauksia. Taas vähän riippuu, että millainen lapsi ja kiinnostaako maalaukset yhtään. Itse olisin varmasti tuossa iässä tykännyt, kun tykkäsin piirtää.

t. itsekin menossa Berliiniin kesällä 

Vierailija
5/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KaDeWe ja sen leluosasto nyt ainakin, kiertoajelu hop on/hop off -bussilla.

Kerjäläisiä on pirusti. Yksinäisiä, vauvoilla tai koirilla varustettuna sääliä kerjäämässä.

Vierailija
6/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potsdamer Platzilla olen nähnyt myös mainoksia näköalatasanteesta pilvepiirtäjässä.

Vierailija
7/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintarha on yksi parhaimmista ja maailman suurimmista eläintarhoista. Vähän eri kaliiberia kuin Korkeasaari :)

Vierailija
8/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliini on yksi mahtavimpia kaupunkeja mahtavasti mahdollisuuksia juhlimiseen ja halpoja huoria, tämä tosin ei liity aiheeseen, paitsi edellämainittuun negatiiviseen kommenttiin. Meille miehille Berliini on paratiisi.

Vierailija
9/9 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museot, ddr mitä joku ehdotti niin en ehkä 10v suosittelisi. Onhan siellä vanhoja leluja näytillä ja muita lapsia oli, mutta jos ei lapsi ole kiinnostunut sota jutuista niin ei ne happinaamarit ja ddr vaatteet varmaankaan kiinnosta. En osaa kyllä itse suositella erityisesti kun shoppailu matkalla yleensä vain käyn berliinissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän