Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9kk vauvan äitejä paikalla?

Vierailija
15.04.2015 |

Meidän 9kk kitisee taukoamatta. Ei viihdy itsekseen lattialla vaan kitisee ja roikkuu lahkeessa. Vain syli kelpaisi ja siinäkin pitäisi jatkuvasti viihdyttää ja vaihtaa tekemistä. Kaikki ärsyttää ja sitten puristetaan kädet nyrkkiin ja näytettäisi hampaita jos niitä olisi. . Tätä tehdään etenkin syöttötuolissa ja siinäkin roikutaan, heilutaan ja huidotasn käsillä ja jos muutama lusikallinen menee alas niin hyvä.. tyytyväinen hän on kylvyssä ja keinumassa.. milloin saan hyväntuulisen vauvani takaisin?
Millaista teillä on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 9,5 kk vanha tyttö, joka kiukuttelee väsyneenä ja nälkäisenä. Minun (eli äidin) perään on ja siitä tulee helposti itku, jos häviän näkyvistä. Jaksaa istua lattialla ja puuhailla jonkun aikaa ns. itsekseen. Meillä on hyväksi havaittu musiikki ja "uudet" lelut, nytkin konttaa kaksi vanhaa pankkikortin tapaista korttia kädessään. Isoveljen seura on kanssa tosi mahtavaa. Jos teidän vauva on esikoinen, niin menkää leikkikentille katsomaan muita lapsia. Jaksaisiko siellä seurata muita?

Voiko teillä kiukuttelua aiheuttaa hampaiden puhkeaminen, korvakipu, särky jossain muualla, nälkä? Olen lukenut, että tähän aikaan vauvat ovat kovia huutamaan perään ja eroahistus voi olla kovimmillaan. Oletko vauvan mielestä liian paljon poissa kotoa? Minä kävin lauantaina kampaajalla pitkästä aikaa ja kun tulin kotiin, ei minun sinä päivänä annettu lähteä mihinkään ilmaan vauvaa. Itku tuli heti, jos kävelin huoneesta poispäin. Eli vauva kyllä muistaa. Jos käytös on yhtäkkiä muuttunut, niin mielestäni on täysin perusteltua käydä lääkärissä, jos syy löytyisi sieltä.

Tiedän, että tuo kitinä on hermoja raastavaa. Meidän vauva oli muutama viikko sitten nuhassa ja tietenkin oli siitä pahoillansa. Itse olin repiä omia hiuksia siitä valituksen määrästä. 

Vierailija
2/2 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee näitä "takiais -kausia". Eroahdistusta, epäili neuvolantäti.. Välillä itsenäistyy ja on ihan kuin muutkin vauvat, välillä taas... Noh, kaikki pitää tehdä joko sylissä tai äidin välittömässä läheisyydessä.
Mut luulisin että menee iän kanssa ohi, onhan tuo iham vauva vielä ja sylin kuuluukin olla hyvä paikka :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi