Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakan hinta nousee.

Vierailija
29.12.2021 |

Tupakan hintaan tulee taas korotus.Tupakka-askia ei enää taida saada alle 10€.
Kalliiksi tämä nyt käy jos poltaa vaikka askin päivässä.

Tupakan hinta nousee.

Vaihtoehdot

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama KELA hoitaa röökit ja bisset 😂

tästä tuli mieleen että voisi olla erillinen kela tili ja maksu kortti jolla ei voi ostaa alkoholia eikä tupakkaa. rahaa ei voi nostaa käteiseksi eikä tehdä tilisiirtoja.

Vierailija
62/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän ajan suunnitelma on tehdä tupakointia koko ajan hankalammaksi ja tavoitteena on lopulta savuton Suomi. Ei se hinta tule laskemaan ikinä, nousee vain joka vuosi, ihan suunnitellusti. Tämä on virallinen totuus.

olikohan se savuton suomi 2007 vai mikä se alkuperäinen juttu? nykyään siitä ei saa puhua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sai 4,5l mopon tankkiin ja malboro askin 10 kpl. Eilen tankkasin 4,47l ja maksoi 10. Kuulin että malboro aski maksaa saman 10. Eli mikään ei ole muuttunut

Vierailija
64/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille, jotka julistavat kuin eivät itse polta joten ihan sama vaikka aski maksaisi 100€:

Käytkö salilla? Minä en. Saisi maksaa 30€/kertakäynti

Käytkö ulkona syömässä? Minä en. Saisi maksaa 100€/ateria

Hiihdätkö? Minä en. Latumaksua 300€/vuosi yleisille laduille.

Teitkö lapsia? Minä en. Lapsilisät pois.

Juotko virvoitusjuomia? Minä en. Ehdottomasti 45€/litra!

Ja näin edelleen.

En minäkään. Mikä ihme on pointtisi? Kaikkiin vaan lisämaksu, ei tee kipeää yksikään noista, mutta tupakkaan eniten. Tietenkin.

Eikö teistä todellakaan kukaan muu ole katsonut vierestä, kun vanhempi tai puoliso kuolee helvetillisiä tuskia kärsien tupakan aiheuttamaan keuhkosyöpään ja/tai keuhkoahtaumaan? No, minä olen. Ei ollut kivaa kummallekaan meistä, ei isälle kuin minullekaan. Diagnoosista kuusi kuukautta ja viisi päivää ja isä oli kuollut. Kärsimyksen kuvaamiseen ei löydä sanoja.

Vierailija
65/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään vain. Kannabistahan sen pitäisi olla eikä tupakkaa.

Tupakka tappaa.

Tupakan hintaa voisi nostaa niin korkealle että porukka ostaisi aarnion lobbaamaa kannabista, koska se on havempaa ja toimii paremmin kuin myrkyllinen tupakka.

Vierailija
66/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on halpaa. Kessua koko vintti täynnä.

Vierailija
67/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin pariviikkoa ukrainalaisen työkaverin ja tutun kanssa netin välityksellä. En ole kuullut hänestä sen koommin. Pelkään pahinta.

Hän kertoi aloittaneensa tupakoimaan pitkän tauon päätteeksi. Poltti röökiä videopuhelun aikana aika hermostuneesti, mutta kertoi että helpottaa vähän.

Cannabista jos olisi ollut niin olisi helpottanut vielä enemmän ahdistusta, mutta ei ollut.

Vierailija
68/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää rikkoa markkinataloutta kieltämällä asioita ja vääristämällä hintoja verottamalla niitä luonnottomasti?

Eletään kuitekin vapaassa markkitaloudessa eikä missään Kiinassa tai Venäjällä jossa kansalainen ei omista edes omaa vartaloaan ja jostain pössyttelystäkin tulee sakkoja tai vankeutta.

Niissä maissa ihminen ei omista itseään vaan valtio omistaa nämä ja siitä annetaan merkiksi vankeutta tai sakkoja!

Vierailija
69/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää rikkoa markkinataloutta kieltämällä asioita ja vääristämällä hintoja verottamalla niitä luonnottomasti?

Eletään kuitekin vapaassa markkitaloudessa eikä missään Kiinassa tai Venäjällä jossa kansalainen ei omista edes omaa vartaloaan ja jostain pössyttelystäkin tulee sakkoja tai vankeutta.

Niissä maissa ihminen ei omista itseään vaan valtio omistaa nämä ja siitä annetaan merkiksi vankeutta tai sakkoja!

kyllä. lopetetaan verotus ja myynti ja kriminalisoidaan tupakointi ja hallussa pito.

Vierailija
70/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä. lopetetaan verotus ja myynti ja kriminalisoidaan tupakointi ja hallussa pito.

Tuo on kommunismia.

Sitä kokeiltiin ja ei toiminut.

Vierailija
71/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä maksaa kun en polta.

Minä, minä, minä. Ei yllätä. 

Vierailija
72/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa joka vuosi noin 5000 kuolee sairauteen jonka aiheuttaa tupakointi.

Noin 2500 sairastuu keuhkosyöpään.Noin 90% heistä polttaa tupakkaa.

Keuhkoahtauma.Jopa 300000 sairastaa.Suurin syy tähän on tupakointi.

Ylipaino täällä eniten porukkaa vie hautaan. Painoveroa vastineeksi?

ootko kuullut sellaisesta kuin makeisvero?

”Makeisvero oli valmistevero. Sitä alettiin Suomessa kerätä nykymuotoisena 1. tammikuuta 2011. Veron kohteena olivat Suomessa valmistettavat ja Suomeen tuotavat makeiset, jäätelöt ja virvoitusjuomat. Makeisvero poistui käytöstä 1. tammikuuta 2017.”

Vierailija
73/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kommunismia.

kokaiinin laittomuus on kommunismia? ok

Vierailija
74/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on useimmiten samaa porukkaa, terveydestään ja painostaan huolehtivat ei myöskään polta.

Reilusti yli puolet suomalaisista ovat ylipainoisia.

Tupakoitsijoita huomattavasti vähemmän.

Vierailija
75/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vieläkään tarpeeksi kallista, koska parveketupakoitsijat jatkavat edelleen parveketupakointiaan eivätkä näytä olevan kyvykkäitä ajattelemaan muita ihmisiä.

pitäisi kieltää tupakointi koko maassa tai sallia se korkeintaan tupakointibaareissa, jotka perustetaan jonnekin keskelle ei-mitään, jossa ei kukaan ulkopuolinen joudu edes tahattomasti tupakoitsijan pahoinpitelyn uhriksi.

Vierailija
76/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ootko kuullut sellaisesta kuin makeisvero?

”Makeisvero oli valmistevero. Sitä alettiin Suomessa kerätä nykymuotoisena 1. tammikuuta 2011. Veron kohteena olivat Suomessa valmistettavat ja Suomeen tuotavat makeiset, jäätelöt ja virvoitusjuomat. Makeisvero poistui käytöstä 1. tammikuuta 2017.”

jännä ettei näkynyt hinnoissa. ehkäpä siksi lähikaupan kauppias on joka vuosi aurinkoisempi...

Vierailija
77/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille, jotka julistavat kuin eivät itse polta joten ihan sama vaikka aski maksaisi 100€:

Käytkö salilla? Minä en. Saisi maksaa 30€/kertakäynti

Käytkö ulkona syömässä? Minä en. Saisi maksaa 100€/ateria

Hiihdätkö? Minä en. Latumaksua 300€/vuosi yleisille laduille.

Teitkö lapsia? Minä en. Lapsilisät pois.

Juotko virvoitusjuomia? Minä en. Ehdottomasti 45€/litra!

Ja näin edelleen.

En minäkään. Mikä ihme on pointtisi? Kaikkiin vaan lisämaksu, ei tee kipeää yksikään noista, mutta tupakkaan eniten. Tietenkin.

Eikö teistä todellakaan kukaan muu ole katsonut vierestä, kun vanhempi tai puoliso kuolee helvetillisiä tuskia kärsien tupakan aiheuttamaan keuhkosyöpään ja/tai keuhkoahtaumaan? No, minä olen. Ei ollut kivaa kummallekaan meistä, ei isälle kuin minullekaan. Diagnoosista kuusi kuukautta ja viisi päivää ja isä oli kuollut. Kärsimyksen kuvaamiseen ei löydä sanoja.

Mihin syöpään ei kuole tuskaisesti?

Joka kolmas suomalainen sairastuu elämänsä aikana syöpään, osa heistä kuolee, joten moni on varmasti katsonut vierestä tupakoimattomankin kärsimystä.

Vierailija
78/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kommunismia.

Käytännössä on.

Vierailija
79/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kommunismia.

Käytännössä on.

Vielä kierompaa sosialismia ja kommunismia on että palkataan viranomainen verovaroin kyttäämään aikuisia ihmisiä ja vaanimaan heitä ja veronmaksajien vartaloja. Voidaan jopa tunkea sormia peppuun "huumetarkastuksen" nimissä.

Sitten jos aikuinen ihminen puistossa hengittää jotain muuta savua kuin tupakan savua, niin tämä viranomainen tulee kertomaan "ruokkijalleen" miten tämän pitäisi omaa aikuista elämää elää.

Ottaa veroista palkan ja tulee nokkavasti kertomaan miten pitäisi elämä elää ja ettei saa hengittää kehoon savuja tai saa SAKON ja putkaa.

Jumalauta kommunistit mikä juoni.

Tämmönen yhteiskunta on kiero kommunistinen laitos, jossa kansalainen ja veronmaksaja ei omista omaa vartaloon ja päätäntävaltaa omaan vartaloonsa. Samalla kielletään myös kansalaiselta mielipiteen vapaus ja oikeus tehdä päätöksiä tai no jos tekee pätöksen niin tulee sakkoa toteuttamisesta.

KOMMUNISMIA!"

Vierailija
80/82 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kommunismia.

Käytännössä on.

Vielä kierompaa sosialismia ja kommunismia on että palkataan viranomainen verovaroin kyttäämään aikuisia ihmisiä ja vaanimaan heitä ja veronmaksajien vartaloja. Voidaan jopa tunkea sormia peppuun "huumetarkastuksen" nimissä.

Sitten jos aikuinen ihminen puistossa hengittää jotain muuta savua kuin tupakan savua, niin tämä viranomainen tulee kertomaan "ruokkijalleen" miten tämän pitäisi omaa aikuista elämää elää.

Ottaa veroista palkan ja tulee nokkavasti kertomaan miten pitäisi elämä elää ja ettei saa hengittää kehoon savuja tai saa SAKON ja putkaa.

Jumalauta kommunistit mikä juoni.

Tämmönen yhteiskunta on kiero kommunistinen laitos, jossa kansalainen ja veronmaksaja ei omista omaa vartaloon ja päätäntävaltaa omaan vartaloonsa. Samalla kielletään myös kansalaiselta mielipiteen vapaus ja oikeus tehdä päätöksiä tai no jos tekee pätöksen niin tulee sakkoa toteuttamisesta.

KOMMUNISMIA!"

Joo. Vielä kierompaa on rangaista tätä verotettua kansalaista, jonka kädestä virkamies syö. Rangaista tätä siitä ettei ole hoidettu työtä hyvin. Tulli ei ole hoitanut työtään hyvin ja virkamiehet ei ole hoitaneet työtään hyvin.

Kadulle on päässyt laittomia aineita.

Eli käytännössä nää kommarit ottaa rahat palkkaansa, kertoo sulle miten sun pitää elää aikuinen ainutlaatuinen elämäs ja tekee työnsä huonosti, että sä altistut niille laittomille myydyille aineille, mitä äksöly ei pitäisi olla olemassakaan, koska ne on laittomia.

Hoidetaan työt huonosti ja kerrotaan miten pitää elää ja annetaan sakkoa ja vankeutta perkele.

Kommunistit ja kommunistien kannattajat PERKELE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi