Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ärsyttää tyypit työpaikoilla jotka tekevät super vajaata viikkoa? Pysyisivät sitten kotona.

Vierailija
29.12.2021 |

Työkaveri on pitkäaikaissairas ja tekee yhtä tai kahta päivää per viikko.
Minä raadan 7-16, joka päivä viikosta toiseen. Sitten hän tulee tänne about kerran viikossa muutamaksi tunniksi ja toteaa, että edellisestä kerrasta onkin aikaa. Täällähän on muuttunut tuo ja tuo.
Tuntuu, että yhdellä ihmisellä ihan liikaa vapautta ja kuitenkin pysyy työpaikan kirjoissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itse vaikka syöpä niin ehkä pääset samaan.

Vierailija
2/11 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä varmaan palkkakaan kovin häävi ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt ärsyttää? Sehän on sen työkamun ja työnantajan välinen asia minkälaista työviikkoa tekee. Jos sua tympii niin ala tekeen 50% tai 60% työaikaa säkin.

Vierailija
4/11 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä pitää kateellinen olla.

Vierailija
5/11 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas. Ei se varmasti saa rahaakaan juuri työttömää enempää. Minä tein joskus joka toinen viikko töitä ja 6h päivässä. Raha oli todella kehno tuohon työmäärään nähden. Ymmärrätkö yhtään, että tuon tarkoituksena on saada toimintaa elämään jne.

Vierailija
6/11 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea sinäkin kroonisesti sairaaksi niin sinulle syntyy oikeus tehdä lyhennettyä työviikkoa. Helppoa kuin heinänteko, murra vaikka selkä itseltäsi tai sauhuttele itsellesi keuhkosyöpä.

Vierailija
7/11 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa meille tekemään vaikka 10 h/viikko. Kyllä meille mahtuu ja kaikki täyspäiset otetaan. Suoraan sanottuna olen ihan kiitollinen jokaisesta minuutista jonka kukakin suinkin ehtii tekemään.

Vierailija
8/11 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä 20 tuntia viikossa ihan vaan omasta halustani koska näin pärjään, ihanaa elämää! Kateellisuuttahan se aiheuttaa mutta voi voi, järjestäkööt muutkin elämänsä niin että itseä miellyttää. 

Vierailija
9/11 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sairaudella ei ole mitään tekoa asiaan?

Ei tuollaisia sopimuksia ihan muuten vain tehdä. Tai voihan olla joku vara sija, mutta sellaiset on yleensä hyvin lyhyt aikaisia.

Riippuu tietysti alasta.

Vierailija
10/11 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vaihtanut milloin tahansa sairauteni täyteen työviikkoon. Näkyi tuo toki myös palkassakin. Ei todellakaan kannata kadehtia toisen sairautta ja siitä johtuvaa alentunutta työkykyä.

Vierailija
11/11 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että on sulla ongelma. Mua ollaan pakottamassa tällaiseen kokeiluun ja yhtään ei vähennä pelkotiloja, että asenne työyhteisössä onkin tod.näk. vihamielinen. Sairauksissa on kestämisensä ja elintaso ollut pitkään matala. Mutta jos oot kateellinen niin hanki vaikka murtumia keskeisiin tuki- ja liikuntaelimiis, niin saatat sinäkin päästä yhtä "helpolla" ja samoille "eduille".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän