Oletko käynyt tai käytkö tänään lenkillä?
Aiotko käydä tänään kävely tai juoksulenkillä? Kuinka pitkän lenkin teet?
Kommentit (43)
Kävelin työmatkat, mutta asun melkein työpaikan vieressä. En ole varma, lähdenkö tänään lenkille. Pesen pyykkiä, niin katsotaan, miten ehtii. Eilen tein tunnin kävelylenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin hiihtämässä eilen 5 kilometria uusilla suksilla ja vehkeillä. On tosi makiaa tuo hiihtäminen, suosittelen.
Voi, olen kateellinen! Haluaisin myös hiihtämään, mutta olen ollut sairaslomalla käden takia, en vielä uskalla. Kävelylenkille menen kyllä tänää . Täällä ainakin ihan paras ulkoilusää, vajaa -5 C.
Vierailija kirjoitti:
Kävin hiihtämässä eilen 5 kilometria uusilla suksilla ja vehkeillä. On tosi makiaa tuo hiihtäminen, suosittelen.
Hyvä sinä! Täytyy tunnustaa, että vaikka hiihtämisestä tykkäänkin, olen niin laiska etten jaksa huoltaa suksia ja hiihtolenkki vaihtuu juoksulenkiksi turhan usein. Sama juttu kesäisin pyörän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä! Täytyy tunnustaa, että vaikka hiihtämisestä tykkäänkin, olen niin laiska etten jaksa huoltaa suksia ja hiihtolenkki vaihtuu juoksulenkiksi turhan usein. Sama juttu kesäisin pyörän kanssa.
Vinkkinä, että voi ostaa sukset jossa on valmiina se voitelu tavallaan permanenttina niin ei tarvi voidella aina ennen lähtöä.
Tässä arvon vielä menenkö juoksu- vai hiihtolenkille. Luultavasti valitsen hiihtolenkin ja tuosta lähiladulta tulee 14km kierros. Pitää hyödyntää hyvät hiihtokelit nyt kun ensi viikoksi lupasi tänne enemmän pakkasta. Jos menen juoksemaan niin varmaan kävisin sen oman perus 10km reitin.
Mummojaloilla ei juoksulenkkejä tehdä, mutta kävelyitä kylläkin suunilleen joka päivä. Tänäan en tehnyt kävelyjä, kun piti käydä vähän autoajelulla ja kaupassa.
Kävin eilen juoksemassa 9km. Tänään kävelemässä 10 000 askelman verran. Ihanat talvisäät nyt kun ei ole enää kovia pakkasia.
Kävin hiihtämässä tunnin, se on hyvä lenkki. Mulla on pitokarvasukset, ei tarvi voidella, jollei halua vähän luistoa laittaa, mutta purkkiluistot on helppoja sipasta.
Huomenna laskettelemaan heti aamusta, loma on niin jees!
Tänään käyn vain palauttavalla lenkillä, eli joku 10 km kevyesti eilisen 23 km jälkeen.
Kävin 5 km lenkin koiran kanssa. Illalla vielä uudestaan suunnilleen saman verran. Ihana ulkoiluilma, kun ei ole enää niin paljon pakkasta.
Kävin aamulla 1 h/6 km lenkin ennen iltavuoroon tuloa niin ei tarvi sitten enää illalla töiden jälkeen lähteä kun tiedän etten jaksais kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En, huomenna kävelen kun käyn kaupassa.
Itse en laske kaupassakäyntiä lenkiksi, mutta jos laskisin, niin voisin ostaa sinisen lenkin ja käydä jääkaapillakin lenkillä.
Kävelin aamusta 13km