Mitä tiedät naapuristasi?
Kommentit (21)
Ihan riittävästi, en todellakaan haluu tietää niistä mitään. Kumpa minutkin jätettäisiin rauhaa.
Hysteerinen mamma, joka kirmailee ainokaisensa perässä pihanurmella kutsuen lapsukaistaan särkyneellä äänellä.
Transu. Hullu eläin nainen. Lasun asiakkaana oleva perhe. Siivous fanaatikko. Juoppo ×2. Sit on tavis. Mykkä, ei osaa tervehtiä. Sir tietty mä: Kyylä.
Tiedän nimen, ammatin ja työpaikan, ja aikuiset lapset näkyy olevan.
Monen tiedoissa on aukkoja ja siksi pakko sanoa ettei kuulu sulle!
Itse tiedän sen minkä kerrotaan, en utele!
Jooh.. Sinkkuvuosina korkkasin naapurin miestä.. Oli myös sinkku. Tuo vastas mun iskuri-ilmoitukseen. Oli hauska vastata sille kun meiliosoitteesta ja tekstistä arvasin kenestä on pakko olla kyse.
Hän huoraa 90% todennäköisyydellä
En minäkään utele! Tuntuu vaan et naapurustoo kiinnostaa meidän asiat. Meitä ei kiinnosta yhtään pätkänvertaa naapurit. Verhot kiinni ja bye bye. T: Ap
Meiän rapussa asuu hinttari, joka on kännissä usein ahdistellut minua. On se kumma, että homoja pidetään normaaleina. Kiva kun suoraan rapussa kysytään "haluisitko suihinoton?" Olen siis mies.
Tämän hetken muslimi ukkelista en tiedä mitään ? Olen kerran tervehtinyt, mutta se ei vissiin oikein osaa suomea.
Hänellä on pulukka suomalainen vaimo/tyttöystävä ja lapsi, nainen suomalainen mutta siihen kulttuuriin ei kuulu, että keskustelen hänen naisensa kanssa.
Täytyy kait vaan tökkästä kesällä nokkansa, heidän pihalle ja kysellä vähän kuulumisia. Siis niin, että molemmat ovat paikalla.
Seinänaapureina asuvat yksin asuva n.30-vuotias nainen ja mummeli, jonka kanssa tulee aina vaihdettua muutama sana. Yläkerrassa asuu itseni ikäinen tyttö ja alakerrassa mua nuorempi tyttö, jonka luona ramppaa ilmeisesti hänen poikaystävänsä.
Yläkerrassa asuu pariskunta, jolla yksi lapsi ja toinen tekeillä. Ovuloi paraikaa, ulina käynnistyi viime yönä ja jatkunee ensi yönä. Merkkaan hänen kiertonsa kalenteriin niin osaan varautua korvatulpilla ja toivon pikaista raskautumista.
Varmasti on paljon aukkoja. Seinän takana on vanhempi pariskunta, rouva on ystävällinen ja tervehtii aina.
Yläkerrassa on nuoripari, jolla on pieni vauva. Siirtelevät joskus öisin huonekaluja. Joskus kuuluu vauvan itkua pehmeästi. Joskus riitelevät yöllä. Enimmäkseen mies huutaa, vaimon ääntä ei pahemmin kuulu. Viimeksi ainakin mies huusi pariin otteeseen "Miksi?". Aika harvinaisia riitansa kuitenkin.
Viistosti alakerrassa asuu joku perhe, jolla on n. 10-v poika. Alimassa kerroksessa asuu nainen, jolla on undulaatin häkki ikkunan ulkopuolella, kun on lämmintä. Ullakkokerroksessa asuu muutamassa pienessä kopperossa jotain siirtotyöläisiä. Oma kopperoni on kyllä ihan romuvarastokäytössä.
Se painaa 54kg pituus162cm. Se on kasvissyöjä ja hyvä pano. Mut nen huomenna sen luo taas
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:51"]
Meiän rapussa asuu hinttari, joka on kännissä usein ahdistellut minua. On se kumma, että homoja pidetään normaaleina. Kiva kun suoraan rapussa kysytään "haluisitko suihinoton?" Olen siis mies.
[/quote]
Ei muuta kuin vähän lärvipaukkua, niin oppii että kaapissa on parempi olla.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:47"]
Hän huoraa 90% todennäköisyydellä
[/quote]
:)
Kerro lisää, mistä näin arvelet?
Yksi naapuri on saletisti gay ja toinen eronnut jolla on lapsia. Muista ei mitään hajua :)