Missä poliisit käy kusella työvuoron aikana?
Tuli tässä Robaa katsoessa mieleen, että mitä tekee ajossa olevat poliisit jos kusihätä yllättää? Onko poliisilla joku sopimus kaikkien ravintoloiden ym kanssa ja avaimet yleisiin versioihin? Ajaako ne aina takas asemalle kusella käymään? Vai onko maijassa joku pieni integroitu 5 litran säiliöllä vatustettu pisoaari?
Entisiä tai nykyisiä pollareita paikalla? Vastatkaa!
Kommentit (24)
Veikkaisin huoltoasemia. Yleensä ilmaset vessat. Tai sitten asemalla. Kai iso mies osaa pidätellä.
Olen itse sisätöissä oleva kusimuna ja tarvitsen sen vessatauon 30 min välein, että ei tulis tosta hommasta mitään. Myös kiva painia jonkun kanssa tai juosta jonkun perässä kun rakko alkaa repeämään.
Ap
Enemmän kiinnostaisi tietää että miten sen haalarin kanssa toimitaan varsinkin kakkoshädän yllättäessä tai naiset vaikka ykköshädän? Kiva käydä jossain huoltiksen törkyisessä vessassa ja se haalari laahaa maata.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:25"]Enemmän kiinnostaisi tietää että miten sen haalarin kanssa toimitaan varsinkin kakkoshädän yllättäessä tai naiset vaikka ykköshädän? Kiva käydä jossain huoltiksen törkyisessä vessassa ja se haalari laahaa maata.
[/quote] Samaa olen miettinyt. Eikös se vyökin ole aika hankala kaikkine rensseleineen.
Onhan nykyisin kaikenlaisia tosi-tv -ohjelmia ääliöiden makuun. Ehkä seuraavana on vuorossa Puvuttomien poliisien pissatauot.
Eiköhän ne osaa jo hiukan ennakoida, pakkohan se on, kun voi koska vaan tulla pitkä takaa-ajokeikka niin rupeetko siinä sitten ikkunasta sohottamaan kun partneri ajaa 180km/h vauhtia rosvoa kiinni?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:29"]Onhan nykyisin kaikenlaisia tosi-tv -ohjelmia ääliöiden makuun. Ehkä seuraavana on vuorossa Puvuttomien poliisien pissatauot.
[/quote]
eiköhän aatamieeva riitä jo hetkeksi
Abc asemilla ja on niillä alusastia autossa ns sorsa kuten sairaalassa ! Nais poliiseille on ämpäri ja kansi siihen =D wc-pytty ns matkamalli
Varmaan huoltiksella niinkuin taksikuskit. Joo välillä tekee tiukkaa kun Meet tolpalle vaikka arkiyönä ja keikkaa venttaat esim. Puoltoista tuntia. Kusihätä sen kun yltyy mutta et voi lähteä kun menee paikka. No sitten tulee asiakas ja kyyti kestää esim 35 min. niin kyllä siinä välillä aika tuskanen olo saattaa olla. No aina on pärjättu. T.kuski
Imatralla ainakin norkoilevat jatkuvasti absilla,aina on pihalla jonkin näköinen kyttäauto ja aika usein maija seisoo mopo parkissa,joskus vielä käyn kysymässä että onko ne sokeita vai tyhmiä.
tv.kyttäkin patsastelee absilla jatkuvasti ja on mulkun tuntuinen tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 06:03"]
ABC
[/quote]
Kissa kävelee
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:25"]
Olen itse sisätöissä oleva kusimuna ja tarvitsen sen vessatauon 30 min välein, että ei tulis tosta hommasta mitään. Myös kiva painia jonkun kanssa tai juosta jonkun perässä kun rakko alkaa repeämään. Ap
[/quote]
Sun elimistössä on jotain pahasti vialla, jos pitää käydä vessassa puolen tunnin välein. Kannattaa ottaa yhteys lääkäriin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:25"]Enemmän kiinnostaisi tietää että miten sen haalarin kanssa toimitaan varsinkin kakkoshädän yllättäessä tai naiset vaikka ykköshädän? Kiva käydä jossain huoltiksen törkyisessä vessassa ja se haalari laahaa maata.
[/quote] Haalari on 2-osainen eli perseen saa esille piilovetskarilla.
No tietysti silloin kun käyvät jossain kahvilla, niin yhdistyy samalla vessakeikka.