On tää vaan hullua
Olin 6 kk työharjoittelussa. Joka arkipäivä 8-16 tein niitä ihan samoja hommia kuin ne palkkaa saavat työntekijätkin. Sain sen reilu 200e opintotukea.
Sitten valmistuin ja ilmoittauduin työkkäriin. Nyt makaan kotona tekemättä mitään ja saan siitä n. 650e. Arvatkaa onko mulla ihan heti kiire mihinkään? Ei. Saan nyt tekemättä yhtään mitään enemmän rahaa kuin vuosiin, joten nyt mä lomailen ja nautin!
Tämä on ihan käsittämätöntä, miten tiukilla opiskelijoita pidetään.
Kommentit (3)
Miksi olet niin pitkään ollut työharjoittelussa? Kokonaiset puoli vuotta, jestas.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:38"]
Miksi olet niin pitkään ollut työharjoittelussa? Kokonaiset puoli vuotta, jestas.
[/quote]
Koska se kuului siihen tutkintoon.
ap.
Itellä sama homma menossa... Tosin saan kyllä palkkaa, mutta hyvin vähän.... Tykkään hommastani ja olen hyvä siinö mitö teen, eikä edes pieni palkka haittaa mitään! AINOA asia mikä vituttaa, on katsoa itseäni paria vuotta vanhempaa kaveria, joka ollut jo kolme vuotta valmistumisen jälkeen töissä, ei osaa vieläkään mitään, lusmuilee aina kuin voi ja vetää semmoisia 4000euron tilejä...
Ja itseasiassa aloitin tekemään vaativamppaa homma mitä hän kk sitten... Semmoista mitä hänelle ei voi vielä antaa kun on niin kokematon..
OHIS mut tulipa vaan mieleen.. Huomenna meen sanomaan pomolle mikä on hommannimi vai onko mikkään