Haittaako jos mies vie naisen kotiinsa eikä sängyssä ole lakanoita?
Pelkkä tyyny ilman liina ja peitto ilman pussilakanaa ja petauspatja alustana.?
Kommentit (29)
Äijällä lakanat pesussa ja uudet laittamatta?
Öö, eli siis likaiset lakanat on kaappiin mytättynä odottamassa sitä, että hoito on lähtenyt kotiinsa ja laitetaan kiireesti takas sänkyyn ennen kuin se oma muija tulee?
Ei haittaa.
Minä pesen (varsinkin kesällä) usein lakanat aamulla ja laitan sitten samat illalla kun ovat kuivuneet. Eli sänky on koko päivän ilman lakanoita ja "saa happea"
Päätän lakanoiden vaihdosta vasta kun saan tiedon siitä kuinka monta sukupuolitautia sillä hupakolla on elämässään ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, koska lakanan käyttö on materialistista paskaa ja turhaa elostelua. Tosimies nukkuukin mieluiten lattialla, mutta daamin kanssa kimppaan muutettaessa voi tehdä poikkeuksen hankkimalla edullisen patjan. Mieluiten käytettynä.
Käytetty se daamikin yleensä on.
Aivan varmasti. Sinä vaihessa kun asian huomaan. Häivyn kämpästä ja heti! Tosin jos menen miehen koti katson heti keittiön tiskipöydän ja WC . Ne kertoo jo mikä mies on tyyppiä. Antaa varmuuden petin asti ei mennä ja häivyn alta aika yksikön.Maailma kuin Suomi on vapaita miehiä,varaa siis valita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tollanen mies ees pääse sille asteelle että kukaan sen kotiin ois tulossa.
Hyvin helposti näin. Miehestä leijuva haju on jo karkottanut naiset ennen kuin tähän pisteeseen päästään.
Mä luulen että jos ei sängyssä ole lakanoita, niin ei siellä kämpässä sitten paljon muutakaan hurraamisen aihetta ole. Kumpikin kännissä ja sitä lajia ihmisiä, ettei sillä nyt niin välii ole.
Eli ei haittaa kun kerran samaa tasoa ovat keskenään.
Mun miesystävä oli selvästi laittanut lakanat sänkyynsä ja puunannut kämppänsä muutenkin, kun menin sinne ekaa kertaa. No, oon rennohko kodinhoitaja itsekin( vaikka mulla on liinavaatteet), niin enpä jaksanut ahdistua tuosta.