Auttakaa, mikä mun nielussa on (kuva)
Tuollainen vaalea patti ja ympäriltä punainen, sattuu kun nielaisee :( päivällä tuntui niin kuin olisi ollut roska ja siinä oli vain se vaalea patti muttei ollut vielä silloin kipeä.
Mikä tuo on?
Kommentit (26)
Proppu. Aiheuttaa pahaa hajua sekä makua suuhun. Poista se painamalla esim. hammasharjan varrella tms. Itse olen saanut ne pois pumpulipuikolla painelemalla.
Ruoka aiheuttaa paisumisen. Menee itsestään pois. Siihen ei ole mitään lääkettä.
Tai alkava nielutulehdus/angiina?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:31"]Mulla on samanlainen juurikin tuolla ylhäällä nielun kaarekkeessa. Ei tosin oo ollu kipeä mut pari kk sitt yhtäkkiä tunsin jotain kieltä vasten ja luulin et kielen takaosaan on jäänyt roska (popcornin siemen tms) ja lopulta tajusin että se patti osuu siihen. Ittiäki mietityttänyt mikä se on.
[/quote]
popcornin siemen.. :D
Ite luulin kerran, että suklaata oli tarttunu posken sisäpinnalle. Aikana tutkittuani ymmärsin, että siinä limakalvon alla oli veripatti. Olen yönarskuttelija, ja varmaan yöllä purassut poskesta..
Mulla on samanlainen juurikin tuolla ylhäällä nielun kaarekkeessa. Ei tosin oo ollu kipeä mut pari kk sitt yhtäkkiä tunsin jotain kieltä vasten ja luulin et kielen takaosaan on jäänyt roska (popcornin siemen tms) ja lopulta tajusin että se patti osuu siihen. Ittiäki mietityttänyt mikä se on.