Pullorahoista kertyy äkkiä iso summa rahaa!
Olen laittanut kesän lopusta lähtien kaikki palautuspullorahat sivuun ja tänään laskin että niistä kertynyt jo syksyn aikana lähes 300e. Juodaan paljon vissya ja pepsiä. Pienistäkin summista kertyy äkkiä iso summa.
Kommentit (44)
Pentuna hommasin pullorahoilla Suzuki pv mopon
Enemmän säästyisi kun laittaisit vissy ja pepsi rahat sivuun
Olisit säästänyt paljon enemmän jos olisit jättänyt ostamatta ne juomat.
Vierailija kirjoitti:
Kaadettiin sittarin siihen isoon kitaan muutama säkillinen pulloja/tölkkejä.
Yhteissumma 546.40€
Kiitos😊
Yhteen jåtesäkkiin ei mahdu ku joku max 25e edestä pulloja, joten nyt on kakkapuhetta tämä...
Vierailija kirjoitti:
Enemmän säästyisi kun laittaisit vissy ja pepsi rahat sivuun
Vissy nyt kuuluu meillä ihan jokapäiväisiin juomiin. Hanavesi on pahaa. Toki voisi käyttää hiilihappokonetta mutta noilla vissyhinnoilla, mitä Lidlissäkin on, niin ei sille sisällölle paljon hintaa jää. Vesi on paras juoma mutta valitettavasti meillä on todella paha hanavesi joten pullossa sitä sitten ostettava. Edellisellä paikkakunnalla oli hyvä vesi ja silloin käytin hanavettä ja hiilihappokonetta. Pepsi on turhaa ja siitä on vain haittaa hampaille mutta ajattelen sen olevan pieni paha, minulla nyt ei paljon paheita ole, en juo alkoholia, en polta ja herkkuja syön kerran viikossa. Ennemmin näin kun turhia mehuja. ap
Mitä enemmän juot = sitä enemmän ansaitset.
Jos keräät joka päivä eurolla tyhjiä pulloja, niin se tekee 365€ vuodessa ja pääsee jo etelään.
Kesän lopusta olet saanut omia rahojasi säästöön 300€? Ihan hyvä, jos olet 10-vuotias. Mun sijoitukset on tuottaneet puhdasta voittoa kesän lopusta melkein 40 000€.
Jos ostaa vichyt tarjouksesta (8€ 24 pulloa) ja yhdestä pullosta saa 10c, niin 300€ tarvitaan 3000 pulloa, jolloin rahaa ostoon on mennyt:
8 * (3000 / 24) = 1000€
Jos olisit juonut kraanavettä, sulla olis nyt vähintään tonni.
Vierailija kirjoitti:
Kesän lopusta olet saanut omia rahojasi säästöön 300€? Ihan hyvä, jos olet 10-vuotias. Mun sijoitukset on tuottaneet puhdasta voittoa kesän lopusta melkein 40 000€.
Oliko sun sijoitusten alkupääoma kesän lopussa 0€?
Ihmetyttää tuo sijoituksilla tienaaminen kun niitä tuntuu olevan ystäväpiirissäkin niin paljon, mutta kun sanoo että käydään viikonloppuna Milanossa, niin sitä rahaa ei löydykään.
2000 pullollista syksyn aikana! Sairaus se on tuokin. Kaupasta saa myös hyvää ja terveellistä vettäkin jos hanavesi ei kelpaa.
Tämä ketju sai minut hymyilemään, meillä kaikilla on oma elämäntilanteemme.
Terveisin eläkekeläinen, joka kerää tölkkejä ja pulloja
Testaappa minkälainen summa kertyy kuukaudessa, kun jätät ne vissyt ja pepsit ostamatta. Aina kun tuut kaupasta ilman pulloja, laitat säästyneen summan sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo sijoituksilla tienaaminen kun niitä tuntuu olevan ystäväpiirissäkin niin paljon, mutta kun sanoo että käydään viikonloppuna Milanossa, niin sitä rahaa ei löydykään.
Samaa sarjaa kuin asunnon arvon nousulla "tienaavat": rahat on seinissä kiinni, eikä niitä saa ikinä käyttöön koska se edellyttäisi asunnon myymistä ja vaihtamista halvempaan (eli muuttoa syrjäseuduilla), mitä ei haluta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteissumma 546.40€
Kiitos😊Yhteen jåtesäkkiin ei mahdu ku joku max 25e edestä pulloja, joten nyt on kakkapuhetta tämä...
Ei ollut kyse JÄTEsäkeistä.
Nämä oli maataloudessa käytettäviä säkkejä.
Ei ollut kakkapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
No kun ne sijoitukset on just silloin miinuksella, niin niitä ei kannata realisoida.
Minä olen kerännyt maanteiden varsilta viimeisen vuoden aikana uskomattoman määrän tölkkejä . Ihmisillä ei tunnu olevan rahan puutetta. Nyt vaan odottelen, että se iso kita ilmestyy tänne päin suomea. En lähde peräkärryillä kuskaamaan kaupunkiin.
Yhteissumma 546.40€
Kiitos😊