Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilöstöpartneri Vertico?!

Vierailija
14.04.2015 |

Onko tuolla yhtään kokoaikaista tai kunnollista osa-aikaista duunissa? Kaikki mitä netissä luen tuntuu valittavan nollatuntisopimuksesta ja minulla olisi sinne haastattelu huomenna???

En todellakaan ala mihinkään nollasoppariin tässä tilanteessa, mutta pahalta näyttää tuon "rekry"firman ulkomuoto nyt. Nyt niitä omia tai tuttujenne kokemuksia??

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertico on ihan huijari firma :( sieltä ei kuulemma saa töitä(luvataan paljon mut todellisuudessa nopeet syö hitaat ja heillä on tuhottomasti työntekijöitä eli töitä ei riitä jos 0h/soppari) ja palkkoja saa vahtia(tulee myöhässä, liian vähän) joka kuukaus palkat väärin ja kun yrittää niitä korjata niin kukaan vastaa puhelimeen. En enää ole verticolla(thank god pääsin pois sielä!!) enkä suosittele sitä kenellekkään!

Vierailija
2/30 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä! En voi millään suositella kyseistä lafkaa kenellekkään! Palkat aina laskettu väärin, ennakkopidätystä otettu väärin, liitonmaksujen kanssa ongelmia ja palkkakuitit muutenkin omituisesti sekaisin vaikka asiasta olisi sanonut moneen kertaan. Jos on jokin muu vika, mitä lähtee korjaamaan niin syyhän tietenkin on työntekijän ja sain itsekin kuulla kerran että hyökkään heidän niskaan vaikka asiallisesti kysyin asiaa. JAA Miksiköhän sitä työntekijä alkaa olla vihainen kun eivät itse hoida asioitaan kunnolla?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen. Eikö kukaan ole kuullutkaan tästä firmasta?

Vierailija
4/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muutamana vuonna töitä nollasopimuksilla rekryfirman kautta ja kaikki työnantajat halusi palkata vakituiseksi. Tämä on yksi tapa rekrytoida niin, että näkee onko tyyppi sopiva. Sinne vaan!

Vierailija
5/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:39"]

Tein muutamana vuonna töitä nollasopimuksilla rekryfirman kautta ja kaikki työnantajat halusi palkata vakituiseksi. Tämä on yksi tapa rekrytoida niin, että näkee onko tyyppi sopiva. Sinne vaan!

[/quote]

Okei kiitän, tämä auttoi sentään vähän! Mutta silti vähän epäilyttää vielä.

Onko kellään juuri VERTICOSTA kokemuksia?

Vierailija
6/30 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele missään nimessä. Sain paikan Deshelistä uusi kauneus salonki joka oli tullut juuri. Hakivat vuoropäällikköä ja sain haastattelun siihen siellä puhuttiin myös että tarvitaan kosmetologeja tekemään maskeja yms muita että paikka kouluttaa. Vähän tässäkin puhuttiin ympäripyöreitä että se työ ei ollut edes sitä mihin alunperin hain vaan ihan johonkin muuhun, otin tietenkin työn vastaan vaikka kuulosti vähän kehnolta että tunti palkka 8e ja pitää myydä 1600e paketteja ja sitten palkka nousee, jos ei saa myytyä heitetään pihalle sitten minä hetkenä tahansa. Noh kävin viikon harjottelu jakson joka meni hyvin mutta harjottelun päätyttyä yhtäkkiä ilman mitään varoitusta minulle sanottiin että en saa paikkaa!!! en ymmärrä. He väittivät etttä en ole motivoitunut vaikka kyllä olin, ja minulla ei ollut aikasempaa kokemusta kosmetologin kouluksista ja myös meidän opettanut nainen sanoi että voi harjotella ennen varsinaisia töitä vaikka tässä maskin tekemisessä ei ollut mitään epäselvää. Minun lisäkseni toinen joka vielä oli minua parempi heitettiin pois koska hän on muka liian hiljainen ja se maksaisi heille liikaa koska ei muka saisi myytyä! mitä ihmettä?!?!? miten he voivat sanoa hänellekkin jotain tämmöstä vaikka eivät edes vielä nähnyt mihin hän olisi pystynyt. Hän oli vielä valmis tekemään täysin ilmatteeksi muutaman päivän töitä näyttääkseen taitonsa mutta ei käynyt. Niin ylimielistä työ sakkia ja epämääräistä että en suosittele kenellekkään.

Vierailija
7/30 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokemusta kuin muillakin... palkkoja usein maksettu väärin. Eivät myöskään maksaa saikuista kuin 50 % ellet tee ihan kokopäiväisesti hommaa siellä. Kysyin tästä heidän logiikasta ja en saanut ikinä vastausta kysymykseeni. Vuoroja sielä ei ole riittävästi tarjolla, hyvä jos saat pari kolme vuoroa koko kuukaudelle.

Vierailija
8/30 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä verticolla vasta muutamia viikkoja mutta töitä on kyllä ollut kunhan katsoo vähintään 3 kertaa päivässä vuoroja. Palkanmaksusta en siis vielä osaa mitään sanoa.

Vierailija
9/30 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut verticolla nyt viikon töissä ja sain viime viikolla 5 vuoroa. Nytkin tälle viikolle jo kolme vuoroa tulossa. Pitää vain katsoa usein, että onko tullut vuoroja.

En tiedä vielä palkanmaksusta mitään muuta kuin, että maksavat kaksi kertaa kuussa. Ensimmäinen palkka pitäisi tulla viikon päästä.

Vierailija
10/30 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä porukka valittaa täällä? Minulla ei ainakaan ole ollut ongelmia palkanmaksun kanssa. Ja se miten paljon vuoroja saa, riippuu ihan omasta aktiivisuudesta! Ei se riitä, että käyt kerran päivässä katsomassa niitä.. On totta, että vuorot menevät nopeasti mutta kyllä niitä on kun vaan usein katsoo ja ottaa työtä vastaan. Vähän vaikea uskoa, että vuoroja saisi vain muutaman kuukaudelle.. Toimistolta myös soittavat usein haluaako lähteä johonkin töihin jos eivät ole saaneet ketään muuta lähtemään. Voihan toki olla, että firmassa työntekijöitä vaihtunut vuosien aikana.

Vierailija
11/30 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
12/30 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on maailma menny kummalliseksi! Nimimerkkien taakse piiloutuneet ammatti- ja tapakitisijät valittavat ja vinkuvat vähiä työvuoroja, väärin maksettuja palkkoja ja vaikka mitä. Kannattaa välillä katsoa itseään myös siitä pystyssä olevasta peilistä, pöydällä vaaterissa makaava ja puuterin sotkema tuppaa valehtelemaan...

Samoilla linjoilla kun nim "verticolainen" myöskään minulla ei kertaakaan ole Verticon kanssa ollut ongelmia palkanmaksun, työvuorojen tms kanssa, vuorojen suhteen pikemmin päinvastoin, töitä tarjotaan enemmän kuin pystyn ottamaan vastaan. Väitetty vain 50% korvaus sairausloman ajan palkasta on täyttä hevosenp......a, lait ja TES määräävät tuon, samoin palkkojen maksun ajallaan.

Vertico maksaa varmasti oikein ja ajallaan. Toki kaikille muille kuin näille ammattikitisijöille saattaa joskus sattua inhimillinen virhe, luuri käteen ja 1 soitto niin asia on korjattu.

Omalla kohdallani paras henkilöstövuokrausfirma, kaikki asiat hoidettu juuri kuten sovittu. Eivätkä nuo aiemmatkaan yhtä lukunottamatta huonoja olleet.

Verticolla tulee kohta 2 v. täyteen, enkä lähde kuin kulumalla. Moni käyttäjäyritys tarjonnut vakinaistamista, kiitos mutta ei kiitos, täällä on ihmisen hyvä olla.

Kari Mäkiahola

Vierailija
13/30 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verticolle en ole töitä tehnyt, mutta vastaaville kyllä. Näissä 0-sopimuksissa täytyy muistaa, että jos se tosiaan on sopimus, jossa töitä saa 1 vuoro kerrallaan niin älä nyt ainakaan työkkärille ilmoita saaneesi kokoaika töitä. Sanot sinne että sait osa-aika töitä ja jonkun noin tuntimäärän. 20h/viikko on hyvä tuskin ylittää sitä rajaa jolla menetät työkkärit. Ja jatka paremman työn hakemista..

Vierailija
14/30 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 2kk nyt töissä. Mitään valittamista ei ole ollut. Itse hain vain satunnaisia vuoroja niitä olen saanut riittävästi, jopa toimistolta soitettu, että ottaisitko vielä sunnuntaivuoron tälle viikolle, enkä ole hennonnut kieltäytyä. Tyttö, joka koulutettiin samaan aikaan kuin minä, taas on tehnyt hurjasti töitä. Ensimmäisen n. 3 viikon aikana oli tehnyt jo yli 100h. Palkat on ainakin minulle tulleet aina täysin oikein ja ajallaan. Suosittelen muillekin.

Vierailija
15/30 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan hommia tuon Verticon kautta on nämä positiiviset kokemukset olleet? Tampereella ainakin ollut ilmoituksia asiakaspalvelutöistä, joiden työnkuvat olleet aika epämääräisesti ilmaistuja. Vähän epäilyttää.

Vierailija
16/30 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Verticossa töissä noin 4 kk. Kaikki toimii täydellisesti, palkat ajoissa ja oikein. Verticon henkilökunta on ystävällinen ja mukava . Kiva tehdä töitä heidän kanssa :)) kiitos 

Vierailija
17/30 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertico on ihan huijarifirma. Palkat maksaa, mutta kaikki asioiden hoito on epämääräistä. Voi mennä monta kuukautta ennen kuin saat työsopimuksen. "Koulutus" eli työ aloitetaan ennen kuin palkka on kerrottu. Koulutusta ei ole ja saat tuta nahoissasi, että olet vuokratyöläinen käyttäjäyrityksessä. Vuoroja ei saa lain mukaan ja jos niitä kyselee, viesteihin ja puheluihin lakataan vastaamasta ( tässä kyse kun on tuntisopimuksella töissä). Puhuvat suuria haastattelussa ja todellisuus on aivan muuta. En voi suositella kenellekään, todella shady business.

Vierailija
18/30 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä positiivista, että negatiivista kokemusta itsellä. Sairausajan palkasta vähentävät 50%, jos ei ole ollut vuoroja neljään päivään. Vastaukset viipyvät välillä, varsinkin jos koskee palkkoja. Itselle palkat on maksettu oikein. Valitettavasti välillä tulee tunne, että pelaavat omilla säännöillä ja käyttävät nuoria työntekijöitä hyväksi.

Vierailija
19/30 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää hyvää on toistaiseksi ollut sanottavaa itse firmasta kaikki on toiminut ja henkilökunta tosi mukavaa. Elokuussa kävin haastatteluissa selvitettiin mun palkan ennen itse työsopimuksen allekirjoittamista. Koulutus oli tosi kiva ja vielä yks vuoro harjoittelua itse paikan päällä olisin itse ehkä vähän enemmän tukea halunnut sen harjoitteluvuoron jälkeen tosi mukava työilmapiiri ja palkat on mitä sopimuksessa lukee nyt olen ollut saikulla uupumuksen takia ja ovat tosi ymmärtäväisiä ollut ja kannustavia.

Vierailija
20/30 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukset sisällöltään kuuluvat työnantajan normaaliin perehdytykseen, mutta oli palkatonta ja vielä kaiken hyväksi laskuttivat 50 euroa vaikka vuosien kokemus kaupan alalta. Ei jatkoon. Olin liittoon yhteydessä ei tarvinnut maksaa, suosittelen myös muille.