Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ruvennut käyttämään hirveisiin menkkoihin Tenan housuvaippoja? Mikään normaali konsti ei

Vierailija
29.12.2021 |

Saisi edes yöt nukkua ilman jatkuvaa hyppäämistä vessassa. Ei riitä supertamponi, vessapaperituppo, kolme yösidettä ja paksu froteepyyhe. Silti on selkää myöten veressä aamulla. Tämmöistä tää on ollut aina :(

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle ole vielä "pakotettu" hormonikierukkaa? Itse yritän taistella kierukan pian pois ja harkitsin tuota Tena-konstia, jos ja kun alan taas vuotaa kuin seula. Anemian takia pakon edellä suostuin kierukkaan, mutta hermot menevät sivuvaikutuksiin ja haluan siitä eroon. Onko sulla edes traneksaamihappo käytössä?

Vierailija
2/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä Tenan housuvaippaa, mutta vuoraan alkkarit useammalla isolla Tenalla. Ne ovat huomattavasti leveämpiä ja paksumpia kuin terveyssiteet. Viltti ja pyyhe vielä alle, niin pärjään jotenkuten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii!

Sama homma täällä t. 53v.

Koska tää loppuu...?

Vierailija
4/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprilonia käytän, en syö hormoneja.

Vierailija
5/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tena ei toimi kuukautisvuodolle. Mulla oli hormonikierukka.

Vierailija
6/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenan housuvaipat on. Hävettää ostaa niitä.

Vierailija
7/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin kierukka, ei muuta sivuoiretta kuin että vuotaminen loppui kokonaan. Mahtavaa elää ilman vuotoja.

Vierailija
8/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kuukuppia ja sidettä runsaimpina vuotopäivinä yöllä. Kuukupin täyttymiseen herään aina jostain kumman syystä, niin ei tule sen suurempia vahinkoja (side toki nappaa sen vuodon, joka tulee väkisinkin yli kupin täyttyessä). 

Kannattaa kokeilla myös ibuprofeiinia reilusti syötynä pahimpina vuotopäivinä. Oikein otettuna (kolme kertaa päivässä, en nyt muista annostusta,, mutta reilusti) pitäisi vähentää vuotoa 20 %. Ei mikään hurja prosentti, mutta kaikki on tämän vaivan kanssa kotiinpäin.

Vierailija
9/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kierukkaa

Vierailija
10/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan Buranan heti kun kk alkaa

11/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillinen aloitus.Ketä kiinnostaa!

Vierailija
12/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulle ole vielä "pakotettu" hormonikierukkaa? Itse yritän taistella kierukan pian pois ja harkitsin tuota Tena-konstia, jos ja kun alan taas vuotaa kuin seula. Anemian takia pakon edellä suostuin kierukkaan, mutta hermot menevät sivuvaikutuksiin ja haluan siitä eroon. Onko sulla edes traneksaamihappo käytössä?

Mitä sivuvaikutuksia ja sattuiko laitto?

-3x synnyttänyt ja pelkään kierukan asennusta :(-

Vierailija
13/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi buranajohdannainen (lääkäri määräsi) aikoinaan auttoi runsaisiin vuotoihin.

Vierailija
14/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuohon ole jotain lääkettäkin.

Vierailija
15/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, oletko käynyt gynellä viime aikoina ja minkä ikäinen olet? Itse menin 44-vuotiaana kun tuo alkoi. Minulta löytyi myoomia ja hyvälaatuinen kasvain kohdusta, ja nuo järkyt vuodot loppuivat hormonikierukalla, joka on jo kerran vaihdettu. Lisäksi sain lääkityksen. Nyt on vuoto pientä. 

N52 v. 

Vierailija
16/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Miksi te ette mene lääkäriin vaan kärsitte joka kuukausi?

Vierailija
17/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan Buranan heti kun kk alkaa

Ei vähennä vuotoa.

Vierailija
18/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syödä buranaa, kun voi syödä traneksaamihappoa?

Mulla just menkkojen 3. päivä ja aika niukasti vuotaa, koska olen syönyt 2 ekaa päivää caprilonia yhteensä about 7 tablettii. Nytkin vain pikkuhousunsuoja käytössä koska siteet ja tamponitnä loppui. Ja siis mullahan on aina runsaat menkat jos en söis caprilonia.

Vierailija
19/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkriin! Traneksaamihappo ja Caprilon reseptit - elämä helpottuu!

Vierailija
20/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Naiset ja naisten menkat. Oksettaa ajatellakin sitä haisevaa torttua täynnä ällölimaa ja verilimaa.

Ja vielä jotkut vaipat, hyhhhyh! Onko mitään epäeroottisempaa.

Pitänee katsella Aasialaisten kaunottarien suuntaan, jolla kuukautisetkin on hedelmä nektariinia ja kaikki hygieenisen puhdasta ilman vaippoja!

Oletko ajatellut, että aasialaisetkin naiset ovat IHMISIÄ. Toki kukaan nainenhan ei ole silmissäsi ja mielessäsi ihminen ja sitten ihmettelet kun et saa naista. Katse peiliin. Tuskin kuitenkaan ymmärrät mitä tämä tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi