Onko kukaan ruvennut käyttämään hirveisiin menkkoihin Tenan housuvaippoja? Mikään normaali konsti ei
Saisi edes yöt nukkua ilman jatkuvaa hyppäämistä vessassa. Ei riitä supertamponi, vessapaperituppo, kolme yösidettä ja paksu froteepyyhe. Silti on selkää myöten veressä aamulla. Tämmöistä tää on ollut aina :(
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle ole vielä "pakotettu" hormonikierukkaa? Itse yritän taistella kierukan pian pois ja harkitsin tuota Tena-konstia, jos ja kun alan taas vuotaa kuin seula. Anemian takia pakon edellä suostuin kierukkaan, mutta hermot menevät sivuvaikutuksiin ja haluan siitä eroon. Onko sulla edes traneksaamihappo käytössä?
Mitä sivuvaikutuksia ja sattuiko laitto?
-3x synnyttänyt ja pelkään kierukan asennusta :(-
No mulla se nipisti vähän, ei sen kummempaa, eikä sivuvaikutuksia ole ollut. Voin oikein iloisesti ja en kärsi enää vuodoista kuin pari päivää, pärjään pikkusiteellä. Toisekseen ihmisen on hyvä tarkistuttaa säännöllisesti kohtunsa terveys, se syöpä kun on hyvä löytää ajoissa, jos sattuisi vaikka sitä olemaan. Ja naisilla rintasyövän jälkeen yleisimpiä ovat munasarja - ja kohdunkaulan syövät.
Ihan turhaa pelätä jotain laittoa, tärkeämpää on tarkistuttaa terveytensä tila.
N52v
Menkkaveren + valkovuodon haju naisten yhteisvessassa. Hyi helvetti. kamalampaa hajua ei olekaan. Onneksi olen homo.
Jos et halua kierukkaa tai estrogeenia sisältäviä pillereitä, testaa minipillerit. Myös jotain vuotoja vähentäviä lääkkeitä on, jos hormonit on kokeilemattakin ehdoton ei.
Itse olen elellyt tyytyväisenä minipillereiden kanssa joku 15 vuotta ilman vuotoja, omat menkat eivät ikinä olleet runsaat mutta sitäkin kipeämmät. Tärisin kivuissani sängynpohjalla kylmä hiki otsalla.
Jos isoimmatkaan siteet yms ei toimi sulle ja mietit jo vaippoja, niin eiköhän siinä ala jo vaikka kohdunpoistokin olla parempi vaihtoehto kuin tolla linjalla jatkaminen. Kuulostaa järkyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Menkkaveren + valkovuodon haju naisten yhteisvessassa. Hyi helvetti. kamalampaa hajua ei olekaan. Onneksi olen homo.
Ihanaa, kun te miehetkin olette löytäneet palstalle tarjoamaan arvokkaita näkökulmia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle ole vielä "pakotettu" hormonikierukkaa? Itse yritän taistella kierukan pian pois ja harkitsin tuota Tena-konstia, jos ja kun alan taas vuotaa kuin seula. Anemian takia pakon edellä suostuin kierukkaan, mutta hermot menevät sivuvaikutuksiin ja haluan siitä eroon. Onko sulla edes traneksaamihappo käytössä?
-3x synnyttänyt ja pelkään kierukan asennusta :(-No mulla se nipisti vähän, ei sen kummempaa, eikä sivuvaikutuksia ole ollut. Voin oikein iloisesti ja en kärsi enää vuodoista kuin pari päivää, pärjään pikkusiteellä. Toisekseen ihmisen on hyvä tarkistuttaa säännöllisesti kohtunsa terveys, se syöpä kun on hyvä löytää ajoissa, jos sattuisi vaikka sitä olemaan. Ja naisilla rintasyövän jälkeen yleisimpiä ovat munasarja - ja kohdunkaulan syövät.
N52v
Hyi, en uskalla!
Miksi kierukkaa ei saa nukutuksessa? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Naiset ja naisten menkat. Oksettaa ajatellakin sitä haisevaa torttua täynnä ällölimaa ja verilimaa.
Ja vielä jotkut vaipat, hyhhhyh! Onko mitään epäeroottisempaa.
Pitänee katsella Aasialaisten kaunottarien suuntaan, jolla kuukautisetkin on hedelmä nektariinia ja kaikki hygieenisen puhdasta ilman vaippoja!
Oletko ajatellut, että aasialaisetkin naiset ovat IHMISIÄ. Toki kukaan nainenhan ei ole silmissäsi ja mielessäsi ihminen ja sitten ihmettelet kun et saa naista. Katse peiliin. Tuskin kuitenkaan ymmärrät mitä tämä tarkoittaa.
Täytyy kyllä myöntää, että aasialaiset naiset ovat taitavia maskeeraamaan itsensä jonkinlaiseksi epätodelliseksi sekoitukseksi pikkutyttöä, nukkea ja naista. Ovat suorastaan pelottavia tavoitellessaan tätä pyhää kolminaisuutta. Näyttävät siltä kuin olisivat karanneet jostain kauhuleffasta ja ryhtyisivät kohtsillään pikkutytön äänellä ja kasvoilla pian manaamaan ihmisen päälle kirouksia.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mikään homo ole. Olet naisenkipeä mies. Et saa naista koska vihaat naisia, tai pelkäät paremminkin. Homot eivät ole homoja siksi, että vihaisivat naisia.
Mulla on tuohon vaivaan (-> anemia) minipillerit. Toimivat loistavasti! Kierukkaa en tahtonut, mutta nuo ovat hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut naisten vessassa käydäkään.
Huhhuh, toivottavasti ei ole/tule anemiaa.
Yököttävintä on löytää verinen sormenjälji wc paperi telineestä tai saippua annostelijasta. Joskus istuin rengas on märkä kun bideellä on huuhdeltu veritahrat pönttöön. Yöök, verta vuotaville naisille pitäisi olla ihan oma vessa.
Ekaksi gynelle hakemaan Caprilon-resepti ja tsekkauttamaan myoomatilanne.
Menkkaalushousut on kätevät tamponin ja siteen lisänä.
Välillä käytän lapselta ylijääneitä vaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Välillä käytän lapselta ylijääneitä vaippoja.
Millaiset nuo alkarit on laita linkki
Ja mä kun luulin, että mulla on runsaat kuukautiset. Yöllä riittää yöside sekä maxi-side peräkkäin, päivisin pelkkä yöside 1-2h välein vaihdettuna. Silti on anemiaa, kuinka te pysytte tolpillanne??
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Miksi te ette mene lääkäriin vaan kärsitte joka kuukausi?
Tämä minuakin ihmetyttää, mutta onhan niitä ihmisiä jotka eivät kykene olemaan haarat levällään gynellä ja mieluummin kärsivät. V. 2021 on lääkkeet ja muut hoitokeinot keksitty, ihan omaa typeryyttä jos mieluummin valitsee Tenat ja monesaa tapauksesta lopulta anemiankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-3x synnyttänyt ja pelkään kierukan asennusta :(-No mulla se nipisti vähän, ei sen kummempaa, eikä sivuvaikutuksia ole ollut. Voin oikein iloisesti ja en kärsi enää vuodoista kuin pari päivää, pärjään pikkusiteellä. Toisekseen ihmisen on hyvä tarkistuttaa säännöllisesti kohtunsa terveys, se syöpä kun on hyvä löytää ajoissa, jos sattuisi vaikka sitä olemaan. Ja naisilla rintasyövän jälkeen yleisimpiä ovat munasarja - ja kohdunkaulan syövät.
N52v
Hyi, en uskalla!
Miksi kierukkaa ei saa nukutuksessa? :(
Jos olet synnyttänyt, niin se kierukan laitto on todella lasten leikkiä synnytyskipujen rinnalla. Pikku hetki, et huomaakaan, kun se on paikalla. On kai sinulta papakin otettu, ei ole sen kummempi. Voithan pyytää vaikka jonkun rauhoittavan pillerin etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä käytän lapselta ylijääneitä vaippoja.Millaiset nuo alkarit on laita linkki
https://www.google.com/search?q=menkka-alushousut&oq=menkka&aqs=chrome…
On käyty. Kierukkaa en huoli ja poltettavaksi en uskalla. Joten kärsin ihan omasta valinnastani, enkä ole muille valittanut, joten omapahan on kärsimykseni.