Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ruvennut käyttämään hirveisiin menkkoihin Tenan housuvaippoja? Mikään normaali konsti ei

Vierailija
29.12.2021 |

Saisi edes yöt nukkua ilman jatkuvaa hyppäämistä vessassa. Ei riitä supertamponi, vessapaperituppo, kolme yösidettä ja paksu froteepyyhe. Silti on selkää myöten veressä aamulla. Tämmöistä tää on ollut aina :(

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut aina runsaat.

Minulla jossain määrin tepsii kahdet päällekkäiset alkkarit. Molempiin kolme maxi-koon sidettä.

Jotenkin siteet pysyy paremmin paikallaan, pukee päälle yhdet alkkarit siteillä ja sitten vielä toiset alkkarit siteillä. Kaksikerrosrakenne.

Vierailija
42/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jo heti nuoresta alkaen tosi runsaat kuukautiset, joita vähän helpottivat Caprilon ja e-pillerit. Pari päivää vuosin kuin hana ja sitten tuli pari päivää hyytymiä, jotka plompsahtelivat miten sattuu ja sitten oli kaikki veressä. En voi muuta suositella kuin että etsitte HYVÄN gynen. Joku tk-lääkäri ei vastaa samaa asiaa, vaikka kaikki kunnia heidän työlleen. Itselläni oli esim. vuosia, no kymmeniä vuosia, migreeni, jolle "ei vain voinut mitään" ja olin useampia e-pillereita syönyt, samoin oli kokeiltu minipillerit ja hormonikierukka. Menin uudelle gynelle ja hän sitten kysyi migreenistä ja totesin, että kyllä sen kanssa pärjää, kun vain lääkitsen. Hän sanoi, että jospa koetettaisiin päästä siitä eroon. Sain Qlaira-pillerit, myöhemmin Zoelyt, jotka ovat "luonnollisempia" e-pillereitä ja ta-daa, sinne lähes katosi migreeni. Samaten menkat ovat lähes kadonneet, mitä esim. hormonikierukka ei tehnyt kuten lupailtiin. Oikeasti asiansa osaavalla gynellä on vähän erilainen kokoelma keinoja kuin tk-lääkärillä.

Älkää missään nimessä syökö vuosia säännöllisesti buranaa! Itse tein niin juuri menkkojen takia (vähensivät vuotoakin kivun lisäksi). Nyt jos otan yhden buranan, olen parin päivän kuluttua aivan helevatan kipeä, koko ruoansulatus menee täysin sököksi, kaikki vaivat oksentelusta ripuliin. Mieheni on lääkäri ja hän on sanonut, että burana on oikeasti aika vaarallinen lääke. Yksi satunnaisesti on ok, mutta itse söin sitä kuin leipää niiden menkkojen takia, eihän sillä yhdellä tehnyt mitään kun menkat jatkuivat viikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jossain määrin tepsii kahdet päällekkäiset alkkarit. Molempiin kolme maxi-koon sidettä.

Jotenkin siteet pysyy paremmin paikallaan, pukee päälle yhdet alkkarit siteillä ja sitten vielä toiset alkkarit siteillä. Kaksikerrosrakenne.

Miksi et ole hakenut gyneltä lääkettä? 

Vierailija
44/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkkaveren + valkovuodon haju naisten yhteisvessassa. Hyi helvetti. kamalampaa hajua ei olekaan. Onneksi olen homo.

Et ole tainnut naisten vessassa käydäkään. 

Niin juuri. Töissä mentiin yhteisvessoihin ja nyt, kun miehet käyttävät samoja vessoja, jälki on tosi epäsiisti. Aiemmin naisten vessat olivat siistit, mutta nyt pöntöt ovat täynnä jarrutusjälkiä, lattialla ja pöntön reunalla on kusitippoja. On todella epämiellyttävää käyttää samoja vessoja.

Vierailija
45/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hormoneja pysty käyttämään, mutta kierukkaa ei asennuksen takia kannata pelätä. Se on äkkiä ohi.

Vierailija
46/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää että suomessa ollaan niin kohtu-uskoivaisia että edes sairaana et saa kohdunpoistoa, puhumattakaan sitten että ihan tervekin voisi helpottaa elämäänsä ja parantaa elämänlaatuaan huomattavasti tällä pikku toimenpiteellä!

Vierailija
47/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää että suomessa ollaan niin kohtu-uskoivaisia että edes sairaana et saa kohdunpoistoa, puhumattakaan sitten että ihan tervekin voisi helpottaa elämäänsä ja parantaa elämänlaatuaan huomattavasti tällä pikku toimenpiteellä!

Suomessa nimenomaan tehdään paljon kohdunpoistoja, vähemmän ajatellaan sitä, että tyhjäksi jäänyt tila usein vuosien myötä täytyy jollain laskeumalla jonka kanssa eläminen voikin olla paljon epämiellyttävämpää kuin runsaisiin kuukautisiin lääkkeiden syöminen.

Vierailija
48/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkkaveren + valkovuodon haju naisten yhteisvessassa. Hyi helvetti. kamalampaa hajua ei olekaan. Onneksi olen homo.

Niin juuri. Töissä mentiin yhteisvessoihin ja nyt, kun miehet käyttävät samoja vessoja, jälki on tosi epäsiisti. Aiemmin naisten vessat olivat siistit, mutta nyt pöntöt ovat täynnä jarrutusjälkiä, lattialla ja pöntön reunalla on kusitippoja. On todella epämiellyttävää käyttää samoja vessoja.

Naiset pesevät jarrutysjäljet kun pelkäävät jonkun luulevan heidän jättäneen ne😂

Vierailija
49/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odof

Vierailija
50/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain zoely-pillerit ehkäisemään munasarjakystia. Samalla loppui vuodot. Hallelujaa, en ikinä enää halua takaisin siihen vaippaelämään.

Vierailija
51/66 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin tuollaisten kuukautisten takia. Vuotoa on liikaa.

Gynekologille aikaa varaamaan.

Tuohon kyllä apu löytyy.

Vierailija
52/66 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunpoisto lopetti tuon karmeuden. Suosittelen.

Jatkuva anemia oli päällä, kivut ja 2 viikon vuodot.

Vierailija
53/66 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Liian helposti lähdetään kaikenlaisiin unisex-höpötyksiin mukaan.

En halua minäkään käydä vessassa, jossa käy miehiä.

Kuvitteleeko joku, että samassa vessassa käyminen lisää tasa-arvoa, vai mikä tässä on takana. Teatterissakin toissa talvena, ennen koronaa, ilmoitettiin, että vessat ovat sitten unisex.

Kuitenkin naiset kävivät omassa ja miehet omassa vessassa, ei naiset tungeksineet miesten vessaan, eikä pänvastoin.

Vierailija
54/66 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän yhä paremmin miksi esim. Nepalissa menkkaverta vuotava nainen asuu vuodon ajan piharakennuksessa.

Vierailija
55/66 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusenhaju ja kusiset lattiat ja likaiset vessanpöntön reunat miesten vessassa. Hyi olkoon, kamalampaa ei ole. Onneksi olen hetero.

Vierailija
56/66 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että olet kekseliäs.

Vierailija
57/66 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoisia tyttöjä varmaan?

Vierailija
58/66 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tenan housuvaipat on. Hävettää ostaa niitä.

tilaa

Vierailija
59/66 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että olet kekseliäs.

Unohdin tuosta 2 supertamponia, jotka laitan ensin.

Vierailija
60/66 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oolo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi