Mikä BB- tai CC- voide on paras?
Vinkatkaa oma suosikkinne! Muut kokeilleet voivat antaa ylä- ja alapeukkuja omien kokemusten perusteella.
Kommentit (26)
Kokeilin joskus muijan Garnier BB:tä.
Naamani näytti retardilta. Pesin vittuun :D
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:49"]Kokeilin joskus muijan Garnier BB:tä.
[/quote]
Kiinnostuksen kivivyöry.
Itse tykkään Lumenen Cc-voiteesta enemmän, mitä Lumenen bb-voiteesta.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:49"]Kokeilin joskus muijan Garnier BB:tä.
[/quote]
Kiinnostuksen kivivyöry.
[/quote]
Hyvin sanottu! :D
Lumene cc mun iholleni aivan uskomattoman hyvä, täydellinen! Bb oli rasvaisempi eikä niin peittävä. Tämä cc ei tarvitse edes puuteria.
Miksi kaikkia hiemankin kalliimpia merkkejä on alapeukutettu?
Lumene bb on kuraa, naama kiiltää koko päivän. Vaaleampikin väri liian oranssi, mutta ei hätää, et edes ehdi levittää sitä koko kasvoille kun Se jo jämähtää naamalle kuin hammastahna.
Lumenen cc on tosi hyvä vaalealle iholleni. Lumenen bb menee vain, kun olen kunnolla ruskettunut, mutta senkin koostumuksesta tykkään. Harmi, ettei ole vielä vaaleampaa tarjolla. Garnierin pure bb oli hyvänvärinen, mutta sai ihoni kesimään.
Chanel cc! tuote jonka nimeen voi vannoa!
Käytän Lumenen BB-voidetta ja olen ollut tyytyväinen. Osaako kukaan kertoa, miten saman merkin CC-voide eroaa tuosta?
Lumene cc on ihan yhtä hyvä kuin bb,ainakin mun mielestä.
Olen testannut monia bb- ja cc-voiteita. Varmaan melkein kaikkia mahdollisia markkinoilla olevia. Parhain mun iholle on ollut tähän saakka Lumene cc-voide.