Mitä tehdä kun ei kykene viehättymään oman ikäisistä?
Vaan haaveissa on n.25-vuotias. Ikää itsellä 40.
Kommentit (54)
Mitä meinasit ap 25- vuotiaan kumppanisi kanssa tehdä muuta kuin paneskella? Löytyykö mitään yhteistä muuta, vai eikö sillä ole väliä? Lähdetkö nuorikkosi+ sen kavereiden kanssa diskoteekkiin jytäämään?
Sitten hommaat sen maksimissaan 25-vuotiaan joko Suomesta tai ulkomailta. Tosin ehkä joudut tyytymään todennäköisesti tavikseen/pullukkaan/työttömään nuoreen naiseen kuin mikä olisi tilanne omanikäistesi kohdalla. Varaudu myös olemaan antelias rahallisesti ja ehkä elättämäänkin kyseinen nainen.
25- vuotialle nelikymppinen on ikäloppu keski- ikäinen. Enpä usko, että löydät. Ole yksin,tai hae kehitysmaasta elätti itsellesi. Jos olet nainen, ja etsit vainpanokumppania, niin sen kyllä löydät, mutta parisuhdetta et. Miehrnä et löydä 25- vuotiasta panokumpoania, kiin maksamalka h u o r a l l e.
Löytää etsimäsi tai olla ilman. Itse olen 35-vuotias mies, enkä ole koskaan tapaillut yli kolmekymppisiä. Yhdenyön hekumoihin olen toki joskus päätynyt jopa viiskymppisten hienostorouvien ja yhden silikoonistripparin kanssa puhtaasta kokeilunhalusta. Onnekseni olen ikäistäni nuorekkaampi ja kai muutenkin kelpo yksilö, kun nuoremmat naiset osoittavat tasaisesti kiinnostustaan. Toki joskus ikä on ollut ongelmakin kun ikäeroksi on selvinnyt yli 10 vuotta. Mutta jokaisella on valinnanvapaus ja elämältä on viisain ottaa se minkä mukisematta saa.
Tuntuisi kyllä näin lähemmäs viiskymppisenä ihan mahdottomalta ajatus seurustelusta 25-vuotiaan kanssa. Seksi tietenkin asia erikseen, mutta ei kyllä enää oikein yhdenyönjututkaan tai baareissa pokailu nappaa.
Aikakin kulkee niin äkkiä että sitähän saisi olla vaihtamassa koko ajan nuorempaan, kun mimmi olisi parin vuoden päästä sitten taas "liian vanha". Onneksi itsellä mennyt niin, että kiinnostuksen kohteiden yläikäraja kasvaa koko ajan samalla kun omakin ikä kasvaa.
Hankkii nuoremman puolison. Toisin kuin täällä uskotellaan, niin nuoremman puolison saaminen on aivan normaalia. Sekä miehelle että naiselle.
Mieheni on aina pitänyt vanhemmista naisista, ja minä olen kuitenkin häntä huomattavasti nuorempi. Joten minulle on pelkästään iloinen asia, että ikäännyn ja rupsahdan, olenhan silloin olemukseltani enemmän hänen ihannenaisensa kaltainen! En ole välittänyt edes miettiä, mistä äitikompleksista hänen mieltymyksensä iäkkäämpiin naisiin johtuu, kun ei se minua ole koskaan mitenkään haitannut. Onhan tässä sitten kuitenkin se vaara, että jossain vaiheessa hän hurahtaakin 2-kymppisiin nuoriin naisiin ja unohtaa vanhat ihanat ladyt!
Tiedä häntä! Akka lähti melkein 20 vuotta itseään vanhemman papparaisen matkaan. Eikä kyseessä ollut edes raha ja omaisuus. Ainakaan todellinen, mitä lie sitten tarinoinut ja lupaillut? Tyhjätasku eläkeukko, joka nipin napin saa kustannettua oman elämisensä.
Siinäpähän kituuttavat, takaisin ei ole tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Hankkii nuoremman puolison. Toisin kuin täällä uskotellaan, niin nuoremman puolison saaminen on aivan normaalia. Sekä miehelle että naiselle.
Ei se ole ratkaisu. Jos viehättyy vain kaksvitosista, pitäisi löytää puoliso, joka pysyy kaksvitosena ja sellainen ei ole mahdollista.
Päihde- ja linnapiireissä tuo on tavallista. Yläasteella oli näitä tyttöjä, jotka seukkailivat paljon vanhempien linnakundien kanssa ja itse jatkoivat samantyylistä elämää kuin poikaystävänsä. Äideiksi nuorina, ei koulutusta ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 10v nuorempi mies. Hyvin toimii. N38
Mullakin. Miehet ovat aivopesseet jotkut naiset uskomaan,että vanha kannattaa ottaa. Ennen muinoin jopa äidit opettivat tytöilleen tätä.Myös vanhanaikaiset tyttöromaanit tuputtivat tätä. Naisella ei ollut arvoa eikä edes äänioikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinasit ap 25- vuotiaan kumppanisi kanssa tehdä muuta kuin paneskella? Löytyykö mitään yhteistä muuta, vai eikö sillä ole väliä? Lähdetkö nuorikkosi+ sen kavereiden kanssa diskoteekkiin jytäämään?
Ihmettelen aina tätä "ei ole mitään yhteistä" -argumenttia. Onko teidän ystävätkin tasan saman ikäisiä kuin itse olette? Minulla ainakin on yhteistä vaikka minkä ikäisten ihmisten kanssa.
Mitä hittoa, tästä ketjusta on poistunut paljon asiallisia viestejä?!
Sinulla on täysi oikeus olla viehättymättä omanikäisistä ja etsiä itseä miellyttävää kumppania. Mutta kannattaa hyväksyä se realiteetti, että on vaikea löytää 25-vuotiasta joka viehättyy keski-ikäisestä ja ne parikymppisetkin vanhenee aikanaan. Todennäköisyys löytää toimiva parisuhde noin isolla ikäerolla on pieni, mutta ei olematon. Onnea matkaan. Ja jottet olisi creepy ahdistelija, usko kerrasta jos se nuorempi osapuoli kieltäytyy kunniasta, älä jää jankkaamaan tai stalkkaamaan.