Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kulmaväriä laittaa ripsiin?

Vierailija
14.04.2015 |

Hitto vieköön! Tarkotus oli ostaa Dependin väriä ripsiin ja nyt kotona huomasin että paketissa lukikin että kulmiin!!

Mulla on tuon saman merkin väriä ollu joka käy molempiin, mutta ruskeana ja oon sitä kulmiin käyttäny. 

Nyt ajattelin ekaa kertaa ripsiä värjätä ja otin mustaa... 

Onko niissä jotain eroa? Katoin että tuossa kulmavärin vetyperoksidissa on 3%, saman verran kuin siinä joka käy molempiin...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sen käydä vaihtamassa jos on avaamaton.

Vierailija
4/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa myrkkyä se on, mutta en kumpaakaan omiin ripsiini laittaisi.

Vierailija
5/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan joka viikko mustaa kulmaväriä ripsiin ja kulmiin. Kannattaa laittaa pienellä harjalla tosi varovasti. Ei saa koskettaa silmää. Muuten käy huonosti ! On sellaista myrkkyä että oksat pois ! Jos et halua sokeutua.

Vierailija
6/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii. Olen värjännyt ripsiä itse kotona vuosia, nyt vaan kaupoissa on enää pelkkää kulmaväriä. Värjään nykyään sillä eikä eroa huomaa, ehkä onkin samaa tavaraa.

Vierailija
7/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita.. Älä ota riskiä että sokeudut.

Vierailija
8/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä paketissa lue että ei ripsiin?

Vierailija
9/18 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tavaraa se on, ei vaan enää saa myydä ripsien värjäämiseen. Vastuu nyt on tietysti vieritetty valmistajalta sinulle, mutta sinuna antaisin mennä vaan.

Vierailija
10/18 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny ripsiin kans, mut vetypekoksidi kirveleen helkutisti, jos sitä menee silmään. Nykyään en voi kuitenkaa käyttää kulmiin ollenkaan, ku tulee niin kauhee kirvely. Musta hiusväripigmentti on syöpävaarallista, siksi ainoastaan vaalennus on turvallinen keino hiusten pysyvään värjäykseen ylipäätään. Eräs tuttu nainen, jolla oli aivokasvain oli saanut sen värjättyään mustalla hiusvärillä päänsä 20 vuotta. Syöpäsoluista oli löytynyt juurikin tuota mustaa pigmenttiä. Kaikkein huvittavinta on, että esimerkiksi luonnollisina pidetyissä hennaväreissä ja hennatatuoinneissa on samaista ainetta.

Vierailija
11/18 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kakata lavuaariin? Voi, mutta miksi pitäisi?

Vierailija
12/18 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa, samaa tavaraa. Depend rahastaa sillä että pitäis olla silmille ja kulmilla eri, kun esim Refectocilillä sama aine molempiin. Vetyperoksidia niissä on aina ja se on vaarallista, mutta tosiaan sitä on myös silmäripsille tarkoitetussa.

Vierailija
13/18 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jakaa kokemukseni. Aiemmin olen käyttänyt Refectociliä 8 vuotta, ja no problem, jos vähän joutui silmään. Sitten kokeilin Depend Kulmaväriä (lukee: ei ripsiin) ja sekoitin sen refectocilin oxydantiin. Tuotetta joutui aimoannos silmiin ja kuivat silmät ovat nyt vaivana lopun elämää. Eli ottakaa ripsille tarkoitettua ja käyttäkään saman valmistajan hapettimia. Noudattakaa ohjeita ja olkaa varovaisia, ettei tuotetta joudu silmään! Nykyään silmätipat ovat ainoita asioita mitä silmiini laitan, - hyvästi kestovärit ja meikit.

Vierailija
14/18 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tuotetta joutuu silmään niin huuhdelkaa välittömästi. Eli suihkuun vaan silmät auki! Ei tunnu kivalta, mutta kyyneleet yksin ei poista kaikkea ainetta. Olisinpa älynnyt tämänkin ajoissa.

Vierailija
15/18 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyttäny ripsiin kans, mut vetypekoksidi kirveleen helkutisti, jos sitä menee silmään. Nykyään en voi kuitenkaa käyttää kulmiin ollenkaan, ku tulee niin kauhee kirvely. Musta hiusväripigmentti on syöpävaarallista, siksi ainoastaan vaalennus on turvallinen keino hiusten pysyvään värjäykseen ylipäätään. Eräs tuttu nainen, jolla oli aivokasvain oli saanut sen värjättyään mustalla hiusvärillä päänsä 20 vuotta. Syöpäsoluista oli löytynyt juurikin tuota mustaa pigmenttiä. Kaikkein huvittavinta on, että esimerkiksi luonnollisina pidetyissä hennaväreissä ja hennatatuoinneissa on samaista ainetta.

Syöpäsoluissa mustaa väriä... Nyt on sellaista urbaanilegendaa että huhhuh :D

Vierailija
16/18 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton kirjoitti:

Haluan jakaa kokemukseni. Aiemmin olen käyttänyt Refectociliä 8 vuotta, ja no problem, jos vähän joutui silmään. Sitten kokeilin Depend Kulmaväriä (lukee: ei ripsiin) ja sekoitin sen refectocilin oxydantiin. Tuotetta joutui aimoannos silmiin ja kuivat silmät ovat nyt vaivana lopun elämää. Eli ottakaa ripsille tarkoitettua ja käyttäkään saman valmistajan hapettimia. Noudattakaa ohjeita ja olkaa varovaisia, ettei tuotetta joudu silmään! Nykyään silmätipat ovat ainoita asioita mitä silmiini laitan, - hyvästi kestovärit ja meikit.

Ihan voi käyttää apteekin vetyperoksidiliuosta refectocilin hapettimena. Moninkertaisesti halvempaa.

Vierailija
17/18 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä nyt voi, herranen aika!

Vierailija
18/18 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hullua ihminen on valmis tekemään kauneutensa eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä