Kulmien kestopigmentointi
Onko kokemuksia? Onko pysynyt hyvin tai muuten hyvä vaihtoehto, jos kulmia joutuu värjätä muuten joka kuukausi? Tummista kulmista siis kyse. Onko kellään mitään kauhukokemuksia, että tulos olisikin ollut ihan kamala?
Kommentit (7)
Mulla on luonnostaan tummat kulmat, mutta kulmakarvat on tosi "hennot", joten siksi harkitsen pigmentointia. Kasvonpiirteisiin sopii vahvemmat kulmat. Näyttääkö ne pigmentoidut sellaisilta piirretyiltä vai onko jollakin onnistunut hyvin? -ap
Haalenee. Noin 8 vuotta aikaa ja on merkittävästi haalentunut. Kannattaa valkata tekijä ja muoto määritellään ennen tekoa. Itse olen tehnyt niin, että olen kasvattanut myöhemmin karvat pikemtoidulle alueelle ettei olisi luonnoton, nyt luonnollisesti värjään, kun ei enää paljoa tatuointia jäljellä. Tämä on olut oma niksini enkä usko että monikaan näin tekee. Omat kulmakarvani ovat hyvin hennot
Älä laitata. Ne on ihan kaamean näköiset.
Mulle ei ollut oikein hyötyä syystä että mulla on vaaleat kulmakarvat. Se vasta tyhmän näköistä on kun tumman pigmentoinnin päällä näkyy ne kellertävänvaaleat karvat. Joten nyt varsinkin on pakko värjätä joka toinen viikko, kun ennen saattoi välillä olla luonnollisen vaaleanakin.