Oudot oireet töiden jälkeen
mulla kestänyt nyt 4kk putkeen epätodellinen olo/derealisaatio. en tiedä miksi se alkoi mutta se alkoi vikoina päivinä uudessa työssäni jota olin ehtinyt tehdä 2kk. olin töissä rengas korjaamolla ja koko päivän roudasin renkaita ja nostelin niitä. ei sattunut niskaan tai mitään mutta sitten yhtenä aamuna tunsin että olin kuin humalassa ja googlasin ja oireet sopivat derealisaatioksi ja se ei ole lähtenyt pois. tämän lisäksi väsymystä ja päänsärkyä ja paineentunnetta päässä ja semmoista niska särkyä ja välillä pyörryttää ja myös pieni eye floater jonka olen nyt huomannut. Miten näistä oireista pääsisi eroon? Stressaa että nämä oireet ei lähde. Olen käynyt hierojalla ja kokeillut lihasrelakdanttia ja ei apua. Kokeilin myös escitalopramia 2kk ja ei apua
Kommentit (9)
Älä ainakaan stressaa. Se vaan pahentaa. Pitää ottaa rennosti ja käydä lääkärillä tai eri lääkäreillä tai fysioterapeuteilla.
Renkaista lähtee kunnon höyryt, varsinkin uusista renkaista ja nämä höyryt tuskin on kovin terveellisiä jatkuvasti hengittää.
En nyt ainakaan SSRI-lääkettä tuollaiseen vaivaan ottaisi, varsinkin kun haittavaikutuksena voi olla että menettää seksuaaliset kykynsä loppuelämän ajaksi, toisaalta voi se jollekkin olla helpotuskin
Kuuntele meditointimusiikkia niin se rauhoittaa mieltä
Uudet renkaat vapauttaa ilmaan haihtuvia orgaanisia yhdisteitä VOC-yhdisteitä.
Edellinen ei näköjään toiminut, kokeile tätä
Renkaat sisältävät luonnonkumin ja synteettisten kumien lisäksi lukuisia lisäaineita, kuten pehmittimiä, vulkanointikemikaaleja, antioksidantteja ja muita orgaanisia yhdisteitä.
Eli pas... duuni ja kannattaako sen takia kärsiä?
Altistutko auton pakokaasulle?