Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on henkilökohtainen motiivisi äänestää persuja?

Vierailija
14.04.2015 |

Muiden kuin persujen parissa vallitseva käsitys tuntuu olevan, että persuja äänestää helposti höynäytettävät elämänkoululaiset, jotka eivät ymmärrä mitään politiikasta, protestoidakseen nykyistä politiikkaa vastaan kokonaisuutena. Minua kiinnostaisi kuulla mikä teidän henkilökohtainen motiivinne äänestää perussuomalaisia on.

Itse äänestin aiemmin Vihreitä, koska he kannattavat perustuloa ja liberaaleja ajatuksia kuten kannabiksen ja eutanasian laillistaminen. Kannatan Vihreiden ajatuksia maahanmuutto- ja energiapolitiikkaa lukuunottamatta, ja verrattuna Vasemmistoon he eivät vastusta ideologisesti Natoa ja yrityksiä. Äänestän jatkossakin heitä (Soininvaaraa) kunnallisvaaleissa.

Näissä vaaleissa äänestän perussuomalaisia vain maahanmuuttopolitiikan takia, sillä en ole muuten heidän kanssaan asioista samaa mieltä. Toivon, että joko muut puolueet muuttuvat maahanmuuttokriittisemmiksi tai perussuomalaiset asettavat humanitaarisen maahanmuuton vähentämisen kynnyskysymykseksi, esimerkiksi suostuen muihin vaatimuksiin jos pakolaiskiintiö alennetaan Englannin ja Ranskan tasolle, eli alle 100 henkeen vuodessa.

Olen tietoinen perussuomalaisten kannasta tasa-arvoiseen avioliittolakiin, mutta humanitaarinen maahanmuutto koskettaa minua henkilökohtaisesti, homoseksuaalien adoptiot ei, vaikka molemmat ovatkin tärkeitä kysymyksiä. Tasa-arvoisen avioliittolain kumoutuminen ei myöskään ole peruuttamaton päätös, mutta humanitaaristen maahanmuuttajien ottaminen on.

Olen itse maahanmuuttaja.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:16"]

Maahanmuuttopolitiikka, tasa-arvo, helpotusta yrityksille ja lisää työnantajia eli lisää töitä.

[/quote]

Helpotusta yrityksille ja siten lisää työnantajia ja töitä tarjoavat keskusta, RKP ja KOK ja KD.

Vierailija
42/56 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:16"]

Maahanmuuttopolitiikka, tasa-arvo, helpotusta yrityksille ja lisää työnantajia eli lisää töitä.

[/quote]

Helpotusta yrityksille ja siten lisää työnantajia ja töitä tarjoavat keskusta, RKP ja KOK ja KD.
[/quote]
RPK, KOK ja KD edustavat minulle Suomen suohon vajoamista, ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ostaa uuden auton ja maksaa siitä vähemmän (veroa). 

Vierailija
44/56 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:38"]

En äänestä perussuomalaisia, mutta jos äänestäisin, ääneni menisi perussuomalaisille sillä perusteella, koska perussuomalaiset ajavat tavallisen kansan ja pienen ihmisen asiaa (mm. autovero pois ja alle 1000 euron kuukausitulot verottomiksi), ajavat asioita, jolla valtion ylenpalttinen tuhlaaminen ja rahojen syytäminen ulkomaille vähenisi tai loppuisi.

[/quote]

Tämä toimiikin oivallisena "Miksi ei kannata äänestää persuja" -lainauksena. Nuohan on aivan päättömiä lupauksia, jos tuollaisia on tehty!

[/quote]

"Myös kansalle kunnon autot" sanoo persujen autoveron postoa lupaava mainos. :) 

Siinähän persut sitten kivasti devalvoivat suomalaisten kotitalouksien omaisuutta yhdessä yössä, autovero kun tullaan kuulemma poistamaan kertarysäyksellä. 

Vierailija
45/56 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt ensiksi saataisiin ulkolaiset roistot ja raiskaajat ulos maasta. Ei sitä asiaa muutkaan näy haluavan hoitaa.

Vierailija
46/56 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:49"]

Kunhan nyt ensiksi saataisiin ulkolaiset roistot ja raiskaajat ulos maasta. Ei sitä asiaa muutkaan näy haluavan hoitaa.

[/quote]

Joo, suvakit sai just läpi kansalaisaloitteen jonka mukaan tarvitaan vähintään neljän vuoden tuomio karkoitettaville. Nykyinen laki mahdollistaa karkoituksen 1 vuoden tuomiosta....

47/56 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 16:08"]Maahanmuuttoon liittyvien teemojen takia. Olen (myös) äänestänyt aiemmissa vaaleissa vihreitä koska olen huolestunut luonnosta.
[/quote]

Muiden asioiden kuin luonnon ja mamutuksen kannalta, oletko enemmän vihreä vai persu?

Vierailija
48/56 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä perussuomalaisia, mutta jos äänestäisin, ääneni menisi perussuomalaisille sillä perusteella, koska perussuomalaiset ajavat tavallisen kansan ja pienen ihmisen asiaa (mm. autovero pois ja alle 1000 euron kuukausitulot verottomiksi), ajavat asioita, jolla valtion ylenpalttinen tuhlaaminen ja rahojen syytäminen ulkomaille vähenisi tai loppuisi.

[/quote]

Tämä toimiikin oivallisena "Miksi ei kannata äänestää persuja" -lainauksena. Nuohan on aivan päättömiä lupauksia, jos tuollaisia on tehty!

[/quote]

Miksi?

Vierailija
49/56 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja koska haluan rajat kiinni ja raiskaajat, isis-taistelijat ja muut terroristit ulos täältä. Kyllä me täällä pärjätään, kunhan olisi rauha maassa ja turvallista.

Ihminen ei paljoa tarvi, hyvää terveellistä ruokaa, lämmintä vaatetta ja katon päänsä päälle. Muu materia on luksusta.

Vierailija
50/56 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun olen tavallinen, en köyhä mutten rikaskaan.

Vierailija
51/56 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/56 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne ovat kauimpana viherhipeistä

Vierailija
53/56 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla ei ole varaa ottaa lisää maahanmuuttajia. Miksi ottaa töihin somaliasta, kun vaihtoehtona voisi ottaa Saksasta. Suomalaisille työtä ja vanhuksille paremmat olot. Kehitysapu on toimimaton ja siitä voi leikata.. Ilmaston päästöt pitää saada kuriin. Autoveron poisto siitä seuraa vähäpäästöiset autot ja ydinvoima vähentää päästöjä tehokkaasti. Pienyrittäjälle arvonlisärajan nosto on hyvä asia. Köyhille ja eläkeläisille 1000€ verottomana. 

Suomalaisten naisten turvallisuus on uhattuna. Raiskaukset on lisääntynyt ja yleensä tekiä on maahanmuuttaja.

Vierailija
54/56 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön. Persut vastustavat suuria leikkauksia pienituloisilta.

Vierailija
55/56 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Miten ne on päättömiä?

Vierailija
56/56 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeruus, kateus, tunne kelkasta putoamisesta