Onko Venäjä uhka
Onko Venäjän uhka Suomelle välitön?
Tapansa mukaan ulkoministerimme on tämänkin kysymyksen edessä homomoilasena. Ei ymmärrä erota kuitenkaan epäpätevänä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on ulkoministerinä ihan turha jätkä. Se ei ymmärrä Venäjästä mitään eikä sitä edes kiinnosta.
Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
Tuo kolme vuotta vanha juttu kertoo paljon enemmän Sanoma Oy:n arvoista kuin Persuista.
Jenkit ne tässä on se suurin uhka!
Eiku niin, meinas unohtuu, et noin ei saa missään nimessä sanoa tässä länsimaisessa yhteiskunnassa, kun pakko nuolla niiden ahteria, ihan mitä tahansa maailmalla sitten tapahtuisikin.
Koko Suomen media yks suuri vitsi!
Onko kenelläkään propaganda sana tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt unia missä taivaalta lentää maata kohti ohjuksia. Ja sireenin ääni ilmassa.
Minä näin perunoita unessa.
Suomi ei pärjäis edes virolle sodassa :DDD
Vierailija kirjoitti:
Viiden vuoden sisällä olemme osa Putinin valtakuntaa.
No, emme kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu keneltä kysyy
https://www.verkkouutiset.fi/janus-putkonen-ilmoittaa-hakevansa-venajan…
Palstatiltujen tulisi rohkeasti ottaa esimerkkiä tosta oppi-isästään ja mestaristaan ja poistua Suomesta itäiseen onnelaansa nauttimaan putinismin iloista ja hedelmistä.
Venäjä valmistelee itse hyökkäystä Ukrainaan ja samalla syyttää länsimaita tilanteen kiristymisestä....
Miten hölmöinä he pitävät ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on ulkoministerinä ihan turha jätkä. Se ei ymmärrä Venäjästä mitään eikä sitä edes kiinnosta.
Onhan hän käynyt siellä yli 100 kertaa wttä kai hän jotain tietää, aikalaisten mukaan ainakin Pietarin katupojista. Seiskalta kuulemma loppui aikoinaan rohkeus jutun julkaisuun vaikka kävivät suomalaisten poliitikkosikojen entistä inkeriläistaustaista tulkkia Saksassa asti haastattelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole mitään mikä Venäjää kiinnostaisi. Metsää niillä on omastakin takaa. Tietysti jos haluaisi laajentaa vaan alueitaan jne mutta tuskinpa.
Mitä erityisen kiinnostavaa niillä oli Georgiassa, jossa ne miehittävät edelleenkin alueita?
Ei tuo itänaapurin roskala ole koskaan mitään syytä naapurilta varastamiseen tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän takia meillä on aktiiviset puolustusvoimat. Ruotsi on nykytasossaan niin onneton, että jopa CS jonnet ownais niiden joukot kunhan annetaan rynkky ja lippaita käteen. Suomessa pitäisikin olla kansalaisoikeutena rynkky joka kotiin, kunhan suorittaa mielentilatutkimukset joka vuosi. Se yksinään antaisi tehokkaan passiivisen puolustuksen.
Ruotsin maavoimien taso on onneton. Ruotsilla on edelleen aivan varsin hyvät ilmavoimat ja laivasto.
Itänaapuri nimestään riippumatta on meille aina ollut uhka, on sitä nyt ja valitettavasti tulee myös tulevaisuudessa olemaan. Jos ei sitten sellainen satumainen onni kävisi, että se vaikka hajoaisi pieniin osiin, mutta ikävä kyllä se ei ole nyt kovin todennäköistä.
Ei, vaan mahdollisuus ja parempi tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan mahdollisuus ja parempi tulevaisuus.
Diktaattorin johtama aggressiivinen roistovaltioko muka MAHDOLLISUUS? :D
Nyt on putintrollilla hiukkasen puurot ja vellit sekaisin...
Miten demokratian, lehdistönvapauden jne hylännyt maa muka olisi meille mahdollisuus?
Kerro ihan omin sanoin, odotan!
Aloituksesta ei nyt oikein selvinnyt, mikä se aloittajalle suurin uhka nyt olikaan: Venäjä vai homoseksuaali vihreä ministeri?
Ei ole, kun hoidetaan natoasiat kuntoon. Olemme helppo uhkailun ja kiristyksen maalitaulu, kuten venäläisten johtajien aggressiiviset puheet viime ajoilta osoittavat, jos emme sinetöi optioitamme.
Vierailija kirjoitti:
Viiden vuoden sisällä olemme osa NATO:a ja venäläiset huomaavat, että mikään turvallisuustilanteessa ei muuttunut huonompaan suuntaan ja tämäkin typerä uhkailu sieltä rajan takaa tyrehtyy omaan typeryyteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt unia missä taivaalta lentää maata kohti ohjuksia. Ja sireenin ääni ilmassa.
Minäpä näin semmoista unta, että maapallo keikahti vinoon. Odota nyt sitä.
Minä taas näin sellaista unta, että olin töissä ja huusin kovaa, mutta kukaan ei huomannut minua. Ei nyt mitenkään liity aiheeseen, mutta näin unen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä näin semmoista unta, että maapallo keikahti vinoon. Odota nyt sitä.
Minä taas näin sellaista unta, että olin töissä ja huusin kovaa, mutta kukaan ei huomannut minua. Ei nyt mitenkään liity aiheeseen, mutta näin unen.
Minä näin unta, että olin venäläisen naisen kanssa sillai ja se huusi kuin hinaaja kun annoin sille patukkaa kuten vain suomalainen osaa.