Vedin juuri pullon viinaa vitutukseen
Vitutus katosi. Pidän kännejä päällä ainakin iltaysii saakka. Sitä varten on vielä puoli pulloa viinaa ja lava bisseä.
Kommentit (6)
Asiaa! Mulla ilmoitti viime torstaina mies että hänellä on toinenn ja se on loppu nyt. Että voisin valmiiksi pakkailla hänen kamojaa koska hän muuttaa heti työmatkalta palattuaan pois.
No, minulla oli 3 litran viinitonkka jääkaapissa, olin ostanut ajatellen että tarjoan kun mies tulee työmatkalta ruoan kanssa. Mutta vedinpä koko tonkan vitutukseen, lopetin juomisen vasta klo 5 perjantain aamuyöstä. Ja kyllä helpotti. Seuraavana päivänä darra oli niin kova, ettei jaksanut henkistä järkytystä ajatellakaan, vaan vain darrasta hengissä selviämistä. Sitten tissuttelin vielä muutamia tasoittavia seuraavina päivinä ja sunnuntaina olin sopivan välinpitämättömässä kunnossa heittämään petturiukon ulos ilman suurempia itkuja ja tunteiluja.
Onnea, huomenna ei sitten enää vitutakaan.
Ei ole ongelmaa mitä alkoholi ei olisi pahentanut ;)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:49"]
Ei ole ongelmaa mitä alkoholi ei olisi pahentanut ;)
[/quote]
Juuri näin. Ap se vain kerjää hyväksyntää alkoholismilleen, ja muut alkkikset komppailee...
Mäkin vedin taannoin vitutukseen liikaa viiniä, ei käynyt hyvin, tosin vitutus lähti, tilalle sain jotain kivuliaampaa.
Up