Adidas Superstar valkoinen, saako enää mistään?
Mistä löytyisi vielä Adidaksen muotitennareita valkoisessa värissä? En löytänyt nettikaupoista kokoa 37, onko niitä vielä jossain?
Kiitollinen vastauksista.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:47"]
Jotenkin luulen, että jos niitä on 1960-luvulta lähtien valmistettu ja tyylitajuttomat jaksavat käyttää niitä vieläkin, niin ei ei niiden valmistusta ole lopetettu vielä 2060-luvullakaan.
[/quote]
Ne on parhaimmat kengät, ergonimisestikin aivan muuta kuin liian jäykkäpohjaiset perustennarit. Eipä haittaa kun haukutaan tyylitajuttomaksi. N24
Mulla mustat ja ne on kyllä hyvät! Ne kestää ja kestää.. Varmasti hankin uudet, ku noista aika jättää. N40
Mulle tulee noista tennareista aina mieleen Run-D.M.C kasari-räppibändi :DDDD
http://www.cosmopolitan.co.za/wp-content/uploads/run-dmc-adidas-superstar.jpg
Tietääkö joku mistä muualta kuin nettikaupoista saisi naisten adidas superstar originals kenkiä? Oon etsinyt monesta stadiumista,intersportista yms mutta mistään ei löydy... Onko niiden myynti lopetettu vai ovatkohan olleet vain kaikista kaupoista loppu? Kiitos paljon vastauksista jo etukäteen
Ette voi olla tosissanne! Jos jotkut tossut huutaa JUNTTI, ne on noi. Eri ehkä jossain jenkkilässä mutta valk suoerstareja on viim 20 pitäneet syrjäkylien lihavat peräkamarinpojat. Palefacella oli mustat sellaiset linnanjuhlissa ja cringe kautta Suomen oli valtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku mistä muualta kuin nettikaupoista saisi naisten adidas superstar originals kenkiä? Oon etsinyt monesta stadiumista,intersportista yms mutta mistään ei löydy... Onko niiden myynti lopetettu vai ovatkohan olleet vain kaikista kaupoista loppu? Kiitos paljon vastauksista jo etukäteen
Tähän aikaan vuodesta kaupoissa on muutenkin tyhjää. Talven ja kevään mallisto alessa ja jämäkokoja jäljellä eikä syksyn uutuudet ole vielä tulleet. Helmikuussa ainakin oli Stockalla kokoa jos minkälaista. Itse sain hyvään hintaan Zalandon alesta toukokuussa. :)
Ei ollu enää Sportamoressakaan, voi pöh. En jaksais lähtee kiertelee kauppoja. Tää verkkoshoppailu ois vaan niin paljon kätevämpää.
Ap