Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka paljon katselette toosaa?
14.04.2015 |
Itselläni oman toosani katselu on vähentynyt netin myötä. Netissä on paljon laajempi valikoima. Olen joskus jopa harkinnut toosan myymistä. Paljonkohan rahaa siitä saisi?
Kommentit (23)
Se on peitetty hirveelä ryijyllä et ei näy enään.
[/quote]
juu ei toosa näy surisee vaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuleehan sitä, mutta kaukosäätimet ovat nykyään niin vaikeakäyttöisiä, että katsomisesta ei saa paljon mitään irti.
Alue: Aihe vapaa
Se on peitetty hirveelä ryijyllä et ei näy enään.