Katsoin ihan mielenkiinnosta Vasemmistoliiton ehdokkaita vaaligalleriasta
Voi luoja minkälaista porukkaa. :D
Vielä pahempaa on, että joku äänestää noita....
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:47"]
Mitä tarkoitat millaista porukkaa??
Minun aatteet kohtaavat vasemmiston kanssa, olen äänestänyt Annika Lapintietä vuosikaudet.
[/quote]
Ei jumalauta :D Lapintietä kaikkein surkein vasuri mitä voi olla
En kyllä näe mitään vikaa tuossa porukassa. Olen menneisyydessä myös äänestänyt Vasemmistoliittoa, mutta tällä kertaa menee ääni muille koska vasemmistoliitto on niin maahanmuuttomyönteinen.
Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla, että Vasemmistoliiton ehdokkaat eivät kyllä vakuuta missään määrin. Rupuehdokkaita haalittu leipäjonoja myöten, että saataisiin edes pari ääntä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:47"]
Minun aatteet kohtaavat vasemmiston kanssa, olen äänestänyt Annika Lapintietä vuosikaudet.
[/quote]
Ei jumalauta :D Lapintietä kaikkein surkein vasuri mitä voi olla
[/quote]
Prosenttilasku Annika
Siis tuohan on hyvin tavallinen otos suomalaismiehistä jos ulkonäköön viittaat. Nyt en siis ihan ymmärrä mitä ajat takaa?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:39"]
Siis tuohan on hyvin tavallinen otos suomalaismiehistä jos ulkonäköön viittaat. Nyt en siis ihan ymmärrä mitä ajat takaa?
[/quote]
En todellakaan viitannut ulkonäköön. Sillä perusteellako vasemmistolaiset äänestävät? -ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:40"]
[/quote]
En todellakaan viitannut ulkonäköön. Sillä perusteellako vasemmistolaiset äänestävät? -ap
[/quote]
No tuossa linkissä on kuvat ja nimet, kysehän on galleriasta.
[/quote]
[/quote]
Kirjoitit "katsoit"... joten kyllä tuosta vetää johtopäätöksen että viittaat nimenomaan ulkoiseen olemukseen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:43"]
[/quote]
[/quote]
Kirjoitit "katsoit"... joten kyllä tuosta vetää johtopäätöksen että viittaat nimenomaan ulkoiseen olemukseen.
[/quote]
Videohaastattelut....
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 11:36"]
[/quote]
Noh, yksinkertaiselle kaikki on yksinkertaista. :)
No avaa vähän mielipidettäsi? Sopii hyvin minun ideologiaani.
Minusta ihan asiallisia vaikken vasemmistoa äänestäkään. Mikä mättää?