Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan dilemma: toiset puhuu koko ajan töistään mitä ovat kuulemma tehneet ja itse hijaisena teen, mutta en puhu

Vierailija
29.12.2021 |

Ja nyt on selvinnyt, että nämä jotka joka ikisessä käänteessä mainostavat miten paljon ovat tehneet, eivät loppujen lopuksi ole tehneet juuri mitään. Ja minä, joka en tykkää markkinoida itseäni, mutta teen kyllä vastuuntuntoisesti työni, olen tehnyt paljon enemmän. Silti nämä puhujat nauttivat paljon parempaa palkkaa, vaikka koulutus on muodollisesti sama.

Ihan oikeasti: miten nuo pomot eivät tajua tuon kulissin taakse? Haistakoon paskan.. lähden vetämään ja jätän nuo pulisemaan keskenään. Minun työni kasaantuu sitten hetkeksi heille, katsotaan mikä pärpätys ja selittely sitten lähtee. Olen ihan loppu noihin. Kuukauden irtisanomisaika ja meikä on out.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuulostaa valittajalta, mutta olin tyrmistynyt kun paljastui miten yksi projekti, josta oli jauhettu ja puhuttu ja kerrottu sitä ja tätä, oli ihan onnettomasti suunniteltu ja täysin alkutekijöissään. Kaikki aika oli mennyt varmaan visioiden PUHUMISEEN mutta mitään ei oltu tehty. Itsekin kuvittelin alkuun, että nyt on tekijätyyppejä, mutta olivatkin pelkkiä paskanpuhujia. Itse olen niin kiltti, että en kehtaa jauhaa tekemättömistä töistä enkä sen enempää valmiistakaan, ja ilmeisesti tämä on virhe ainakin palkan perusteella. Ja eikö nuo bullshitterit itse väsy tuohon jatkuvaan kusetukseen, siis eikö se ole kuormittavaa käytännössä valehdella koko ajan? No, ainakin palkka on kohdallaan.

Vierailija
2/4 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Meidän ryhmän laiskin töidenvälttelijä raportoi jokaisen tekonsa kaikille, ne jotka keskittyvät työn tekemiseen eivät ehdi siihen. Minuakin ihmetyttää välillä miten sokeita esimiehet voi olla, tällä tyhjäntoimittajalla kun on korkeampi palkka mitä monella muulla ahkeralla.

Olen tullut siihen tulokseen että tämä tyyppi muuten uskoo oikeasti että hän on mahtava ja ahkera, hän vain sattuu uskomaan samalla että jokaisella on oikeus saikuttaa 2 kk per vuosi ja kusettaa työantajaa aina kun ei ole riskiä kiinnijäämisestä. Lisäksi fiksu koska osaa työntää ikävät hommat muille. Kyllä siinä kelpaa omassa erinomaisuudessa patsastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vanha kansa tiesi, että laiska töitään luettelee.

Vierailija
4/4 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tiimipalaverit kestää aina ikuisuuden kun kollegat luettelevat jokaisen työtehtävänsä menneeltä ja tulevalta viikolta. Itse yritän pidättäytyä muutamassa tärkeimmässä joiden uskon kiinnostavan tai olevan hyödyllistä muiden kuulla