Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein kumppaninne valehtelee teille?

Vierailija
14.04.2015 |

Edellyttäen siis että on jäänyt valheestaan kiinni, eihän muuten kertoja voi varmasti sanoa. :)

Netissä törmäsin keskusteluun jossa 6v kestänyt parisuhde oli kovilla miehen valehtelun takia, valehteli menoistaan ja tekemisistään. 6v suhteen aikana valehtelua oli ollut noin 3 kertaa ja se jo riitti luottamuspulan syntymiseen.
Mietinkin sitten omaa suhdettani - olemme olleet yhdessä vähän yli vuoden, ja miehen petettyjä lupauksia, valheita, salailua yms. on ollut varmasti yli 30. Sanomattakin lienee selvää, että luottamus on hyvin heikoilla.

Kysymys siis onkin, että kuinka usein kumppaninne valehtelee teille ja millaisista asioista? Kauanko olette olleet yhdessä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta yhdessä eikä mies ole kertaakaan jäänyt kiinni valehtelusta.

En ymmärrä miksi aikuisen ihmisen pitäisi valehdella kenellekään. Pienet valkoiset valheet ymmärrän, jos sillä estetään toisen satuttaminen, mutta vain erikoistapauksissa eikä todellakaan niillä peitelle pettämisiä tjms.

Jos mun mies alkaisi valehtelemaan, niin meidänkin liitto olis loppu. Toiseen pitää voidä luottaa 100 % tai yhteiselossa ei ole mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuo mies sitten jäi vielä eilen kiinni siitä kun oli valehdellut ettei polta tupakkaa mutta oikeasti polttaa. Mitähän sitä vielä selviää vai jäänkö edes katselemaan...? :)
t. Ap

Vierailija
5/10 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan ettei valehtele, mutta epäilen hänen joskus puhuvan kaunisteltua totuutta.

Vierailija
6/10 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee varmasti jatkuvasti. Juomisistaan, varmaan raha-asioistaan jne.

Vierailija
7/10 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivistä, joskus ei jaksa edes puhua mitään. Bibo on ja juoppottee hypomaniassa eli valehtelee kokoajan ja vaikka ei tietoisesti valehtelisi niin luottaa ei kyllä voi.

Vierailija
8/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan :)

Vierailija
9/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään varsinaista valehtelua ei ole ikinä tullut kummankaan puolelta ilmi tässä 3v. aikana. Itse voin ihan rehellisesti sanoa, että en valehtele ikinä, en edes osaa. Joitain valkoisia valheita on joskus tullut esim. Kysyn mieheltä onko hän syönyt suklaat kaapista ja vastaa "eeen...", kunnes virne paljastaa, että kyllä söi. Tai jos olen jankuttanut monta kertaa, että muistaa ottaa sen äitinsä lapun mukaansa, kun menee sinne ja kun kysyn, että muistiko, niin vastaa, että "juu juu" ja taas virne paljastaa kaiken, ettei vienyt...

Vierailija
10/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 15v. Ei ole koskaan jäänyt kiinni valheesta. Mutta mistä sen tietää? Olen itse melkein pettänyt miestä, joutunut valehtelemaan, en ole jäänyt kiinni valheesta.