Nelikymppiset, suositelkaa hyvää yövoidetta
Nyt talvella tuppaa vähän pintakuivuutta tulemaan joten jotain vähän paksumpaa. Olen välillä laittanut Widmerin silmänympärysvoidetta koko kasvoille ja se on ihanan tuntuista mutta vähän hintavaa siihen tarkoitukseen.
Kommentit (22)
Yöksi talvella laitan sheavoidetta.
Mä olen vuosia käyttänyt dermalogican age smart tuotelinjaa. Toimii hyvin ja ei ole yhtään ryppyjä missään, iho voi hyvin .tosin syönkin terveellisesti joka vaikuttaa ihoon.
Bybi Face Base on hyvä kohtuuhintainen. Haluttaessa siihen voi sekoittaa erilaisia tehoaineita ja boostereita tarpeen mukaan, esim. hyaluronihappoa kosteuttamaan, retinolia ryppyjä vastaan tms.
Sperma. Voi oottaa suun kautta. Voitelee koko yön
Ziajan tuotteet. Itse käytän öisin jasminea, joka on viisikymppisille tsrkoitettu mutta ihoni on niin kuiva, että tarvitsee sen. Muuten kiristää tai kutittaa.
On päivittäiskosmetiikkaa, mutta hyvä. Mulla on niin herkkä iho, että monet merkkituotteetkin ärsyttää ja turvottaa, ja lisäksi helposti vuodattaa silmiä. Päiväsaikaan on käytössä keveämpi versio samaa sarjaa (ruskea purkki, en muista nimeä).
Esim Sokos myy Suomen kamaralla, mutta halvemmalla pääsee kun tilaa vaikka Notinolta.
Samalla voi suositella hyvää vartalovoidetta. Nyt on Aqualan L joka tuntuu aavistuksen liian kevyeltä. Joku mietotuoksuinen/tuoksuton mielellään.
Katselin nyt yövoiteeksi https://www.yliopistonapteekki.fi/bella-yovoide-75-g-89222, kokemuksia? Itsellä retinoliin tottunut iho, lueskelin että joillain on aiheuttanut ongelmia tuo retinolityypin vaihtuminen tuossa voiteessa.
Ap
Glid liukuvoide.
Meillä mies asentaa anturillaan sinne minne se kuuluukin.
Apteekista Avene cold cream. Kosteuttaa todella hyvin. Auttaa kuivaan, hilseilevän ja punertavan ihoon. Maksaa alle 15e pieni tuubi.
Voin suositella Mossan Vitamin Cocktail Energy Boost Multi-Usea (jessus näitä nimihirviöitä).
Voi siis käyttää naamiona tai yövoiteena. Hinta ei päätä huimaa ja saa myös joistain marketeista.
Minkähän ikäisiä nämä sperma/liukuvoide”vitsailijat” oikein on? Ja millainen elämäntausta? Joskus ala-asteelta muistan yhden pojan, jonka kaikki jutut kääntyi aina näihin alapää- ja seksiasioihin, siis aina. Olen joskus jälkeenpäin miettinyt että mitähän siellä kotona oikein on ollut. Ap
Janssen Cosmetics Sensational Glow Cream
https://www.google.com/amp/s/www.janssen-cosmetics.fi/shop/cosmeceutica…
Hinta ja laatu korreloivat keskenään. Jos on herkkä iho couperosaa, ruusufinniä niin pahinta mitä voi iholleen tehdä, on työntää niihin jäteöljyistä tehtyjä apteekin halpavoiteita joita saa tonkan samalla hinnalla kuin 200ml laadukkaita voiteita. Dermalogica ja Exuviance ovat mm. parhaita Suomesta löytyviä jos on yllämainittuja ongelmia. Itselläni olleet käytössä yli 15 vuotta, aikoinaan löytyivät kosmetologin vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Hinta ja laatu korreloivat keskenään. Jos on herkkä iho couperosaa, ruusufinniä niin pahinta mitä voi iholleen tehdä, on työntää niihin jäteöljyistä tehtyjä apteekin halpavoiteita joita saa tonkan samalla hinnalla kuin 200ml laadukkaita voiteita. Dermalogica ja Exuviance ovat mm. parhaita Suomesta löytyviä jos on yllämainittuja ongelmia. Itselläni olleet käytössä yli 15 vuotta, aikoinaan löytyivät kosmetologin vinkistä.
Hinta ja laatu eivät todellakaan aina korreloi keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ihossani ei ole mitään erityisongelmia eikä herkkyyttä. Kaikenlaisia voiteita ja seerumeita yms on tullut kokeiltua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäisiä nämä sperma/liukuvoide”vitsailijat” oikein on? Ja millainen elämäntausta? Joskus ala-asteelta muistan yhden pojan, jonka kaikki jutut kääntyi aina näihin alapää- ja seksiasioihin, siis aina. Olen joskus jälkeenpäin miettinyt että mitähän siellä kotona oikein on ollut. Ap
Koululaiset on lomalla niin testailevat saisko noilla jutuilla huomiota.
Mulla toimii Lidlin Nature-sarjan voiteet. Todella edullisia, mutta hyviä! Mulla atooppinen allerginen iho, ja suosin vaan luonnonkosmetiikkaa. Nämä toimii.
Sheavoidetta olen käyttänyt. Kosmetiikassa ei todellakaan hinta ja laatu ole missään tekemisissä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
samaa olen miettinyt. Että kuinka joku aina jaksaa haudanhauskasti vitsailla näillä spermajutuillaan vastaavissa ketjuissa. Joku vähän yksinkertainenko?
Ruotsissa julkaistun tutkimuksen jälkeen vaihdoin Nivean siniseen klassikkovoiteeseen ja toimii! Minulla pintakuiva, mutta helposti rasvoittuva iho. Kosteuttaa tosi tehokkaasti, mutta ei tuki ihohuokosia eikä tee kiristävää tunnetta. Silmänympäryksiin laitan edelleen Cliniquea. Olen 35.