Uskotko että sokeri voi ylläpitää jatkuvaa tulehdusta kehossa?
Minulla on endometrioosin takia erilaisia kipuja lähes päivittäin. Luin että sokerista luopuminen voisi auttaa, koska sokeri ylläpitää jatkuvaa tulehdustilaa. Olen kyllä huomannut kipujen pahenevan kun herkuttelen paljon, mutta tuntuu silti aika hurjalta että sokeri olisi niin myrkkyä. Olisikohan sokeritonta dieettiä syytä kokeilla?
Kommentit (10)
Hiivatulehdukset voi paksusti sokerista.
Uskon! Mulla sama homma nivelkipujen kanssa. Nivelet voi hyvin kun en syö sokeria, kivut alkaa heti jos syön parina peräkkäisenä päivänä makeaa. Kannattaa testata ainakin, et menetä sillä mitään!
Uskon. Itsellä reuma ja sokeri pahentaa kipuja.
Jep. Sokeri ei ole hyvästä. Eikä kofeiini.
Jotain haittaa paljosta sokerista on joka tapauksessa, vaikutti tuohon tai ei. Joten kokeile ihmeessä vähentää sokeria. Itsekin yritän.
Ai ei zoonoosit useimmat tulehdukset tulee elukoista kyllä ja elukan verestä tai puremista tai mitä syödään ja sitten haavoista meidän maaperästä bakteereja ja puremista ötökät. Pyydä antibioottikuuri ja mene suuhyenistille sillä myös ikenet voi aiheuttaa tulehduksia.Endometrioosi on yksi mutta usein rasvan kertyminen johtuu siitä että syö rasvaa liikaa kuten kermaa. Juustoja. Jätä nyt rasvat pois hetkeksi ja muutama viikko näyttää lähteekö vartalo voimaan paremmin. Sitten voit tutkia myös parasiitit loiset aiheuttaa rakkuloita ja tulehduksia.
Kokeilin kerran sokeritonta, lopputulos; Kiloja lähti kuin itsestään, menkkakivut loppuivat kuin seinään, iho kirkastui ja masennus lähti. Käsittämätöntä.
Nyt olen taas vetänyt herkkuja pitkään hullun lailla, voi kun olisi taas selkärankaa muutokseen. Sokerinhimo muuten lähti kuukauden aikana täysin, eikä harmittanut ollenkaan kieltäytyä herkuista. Olo oli niin fantastinen.
Etsi lääkäri antibiootit kirjoitti:
Ai ei zoonoosit useimmat tulehdukset tulee elukoista kyllä ja elukan verestä tai puremista tai mitä syödään ja sitten haavoista meidän maaperästä bakteereja ja puremista ötökät. Pyydä antibioottikuuri ja mene suuhyenistille sillä myös ikenet voi aiheuttaa tulehduksia.Endometrioosi on yksi mutta usein rasvan kertyminen johtuu siitä että syö rasvaa liikaa kuten kermaa. Juustoja. Jätä nyt rasvat pois hetkeksi ja muutama viikko näyttää lähteekö vartalo voimaan paremmin. Sitten voit tutkia myös parasiitit loiset aiheuttaa rakkuloita ja tulehduksia.
En ole ylipainoinen vaan alipainon rajalla. Syön rasvoja oikeastaan vähemmän kuin suositellaan. Yritän kyllä käyttää enemmän öljyä ruuan ja salaatin kanssa mutta en tahdo muistaa. Mitään loisia ei ole koska ne tutkittiin mahakivun takia.
Uskon täysin. Sen jälkeen kun lopetin sokerin käytön (< 50 g päivässä), en ole sairastunut mihinkään. Jo kolme vuotta ilman sairauslomia ja flunssia.