Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahdon rikkaan miehen. Mistä sellaisen löytäis?

Vierailija
17.09.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi, että saisin keskittyä opiskeluun.

ap

Vierailija
2/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin tienaava. kunhan vain lupaat, ettet yritä päästä käsiksi meidän tytön elatusmaksuihin. isä maksaa 600e/kk ja lisäksi vuosittainen jouluraha 5000e. niistä pidät näppisi irti, jookos?

ainut huono puoli miehessä on, että hän on naimisissa, mutta ei se meitäkään estänyt seurustelemasta.. suositukseni, on myös oikein, oikein hyvä rakastaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin varakkaan aviomieheni eräästä isosta firmasta, jossa olin kesätyöntekijänä opiskeluaikoina. Kevyet kesävaatteet teki tehtävänsä ja sain kiinnitettyä miehen huomion siinä määrin, että hän tuli juttelemaan mulle firman juhlissa kesän päätteeksi. Loppu on historiaa...:)

Vierailija
4/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisuutta paljonko?

Vierailija
5/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ansiotulot on kuussa n. 10000 e + pääomatulot siihen päälle (en tiedä paljonko ne ovat, mutta olettaisin että aika paljon). Omaisuutta on tällä hetkellä semmoset 20 miljoonaa euroa + osakkuus menestyvässä yrityksessä. Perintöäkin on odotettavissa ihan mukavasti.

Vierailija
6/6 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. minulla myös varakas mies; 25.000 e / kk ja pääomatulot sekä bonukset päälle.

Vierailija:

Miehen ansiotulot on kuussa n. 10000 e + pääomatulot siihen päälle (en tiedä paljonko ne ovat, mutta olettaisin että aika paljon). Omaisuutta on tällä hetkellä semmoset 20 miljoonaa euroa + osakkuus menestyvässä yrityksessä. Perintöäkin on odotettavissa ihan mukavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan