Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaalikoneista..

Vierailija
14.04.2015 |

Olen tehnyt muutaman vaalikoneen esim. seuraavilla mielipiteilläni:
- pidän ympäristöasioita erittäin tärkenä
- kannatan ehdottomasti sukupuolineutraalua avioliittoa
- olen osittain samaa mieltä siitä että sosiaalitukien varassa eläminen on Suomessa liian helppoa
- maahanmuuttoon ja kreikoille ym. ei voi lappaa loputtomasti rahaa kun omatkin koko elämänsä tänne veroja maksaneet uivat paskassaan vanhoina joten jos ne asiat nyt hoitaisi ensin eikä valtiomme järjetöntä velkaa voi lisätä syytämällä sitä rahaa muualle
- natolle ei
- suomessa on liikaa sääntöjä esim. yrittäjille jotka haluavat pitää liikkeensä auki haluamaansa aikaan
- eu:lle olen ihan suht myönteinen
- pakkoruotsin säilyttämiselle laitoin ehkä.
- eutanasialle ehdoton kyllä
- vanhusten hoitoa ehdottomasti haluaisin parantaa. On huutava vääryys että vankeja kohdellaan ja heidän oloistaan välitetään monta kertaa paremmin
- vakavista toiseen ihmiseen kohdistuvista rikoksista toivoisin tuomioita jotka eivät suoranaisesti mitättömyydessään pilkkaa uhria.
- jne..

Tulos:
Saan vaalikoneesta kärkeen persua, muutospuoluetta, piraattipuoluetta ja itsenäisyyspuoluetta, keskustaa, jatkona näille kd, ja rkp!! En pidä itseäni minään persuna mutta kaippa se pitää alkaa moista miettimään. Näköjään nuo muut suurimmat puolueet ottavat totaalisen hyysäilykannan kaikkeen tai sit mun vaalikoneet on jotenki viallisia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla