Mulla on nyt niin tylsää. Kukaan juttelemaan?
Just sain ruotsinkokeen tehtyä ja nyt täytyy odottaa hitaampia.
S
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:56"]Tuun nussii sua terveisin K
[/quote]
Et ole K, olet vain säälittävä.
S
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:00"]Mistäs haluat jutella?
[/quote]
ainiin ja mun kirjain on H.
Oletko jossain tunnilla siis? Lukiossa?
H
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:02"]Oletko jossain tunnilla siis? Lukiossa?
H
[/quote]
Yläkoulussa. Ysillä.
S
Miten saat pitää puhelinta siellä? Itse olin ysillä vuonna 2007 ja silloin ei kyllä vielä ollut sallittua :o
H
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:05"]Miten saat pitää puhelinta siellä? Itse olin ysillä vuonna 2007 ja silloin ei kyllä vielä ollut sallittua :o
H
[/quote]
Kokeen jälkeen saa käyttää kännykkää.. mutta riippuuhan se opettajasta.
S
Ahaa.. joudutko kauan vielä odottelemaan?
Mäkin muistan kuinka olin aina valmis 15-20minuutissa vaikka kuinka yritin muka tehdä hitaasti ja rauhassa. En tajunnut miten niihin sai niin paljon aikaa kulumaan. Lukiossa oli ihana kun sai poistua heti kun koe oli tehty. Vai olikohan siinä joku 30minuutin raja.. anyways, ei tarvinnut odottaa koko aikaa.
H
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:08"]Ahaa.. joudutko kauan vielä odottelemaan?
Mäkin muistan kuinka olin aina valmis 15-20minuutissa vaikka kuinka yritin muka tehdä hitaasti ja rauhassa. En tajunnut miten niihin sai niin paljon aikaa kulumaan. Lukiossa oli ihana kun sai poistua heti kun koe oli tehty. Vai olikohan siinä joku 30minuutin raja.. anyways, ei tarvinnut odottaa koko aikaa.
H
[/quote]
Just pääsin siirtymävälkälle, jotkut tekee vielä koetta. (On siis tuplatunti)
S
Muiden pitää keksiä sinulle viihdykettä, vai? Et keksi netissä mitään muuta sivustoa, jota lukea, kuin av:n? Jos sinulla ei ole mitään kiinnostuksenkohteita (jotka olisit maininnut aloituksessa), miksi kukaan haluaisi jutella kanssasi? Ihan sama kuin tyhjille seinille tässä puhuisin.
Kerjäät vain huomiota.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:28"]Muiden pitää keksiä sinulle viihdykettä, vai? Et keksi netissä mitään muuta sivustoa, jota lukea, kuin av:n? Jos sinulla ei ole mitään kiinnostuksenkohteita (jotka olisit maininnut aloituksessa), miksi kukaan haluaisi jutella kanssasi? Ihan sama kuin tyhjille seinille tässä puhuisin.
Kerjäät vain huomiota.
[/quote]
Jep
Tuun nussii sua terveisin K