Maailman upeimmat silmät on SUOMALAISELLA TYTÖLLÄ!!
Kommentit (20)
On pikkasen noloa laittaa tänne tällainen aloitus ja siihen oma kuva
Eipä vaan taida olla luonnonvalossa samanlaiset xD anteeksi ap, mutta sulla on aika tavalliset silmät. Toki kuvanmuokkaus tehny niistä kivan väriset
No onpas taas käytetty filttereitä kuvassa xD
Ei ole. Tykkään sinisistä, mutta niiden pitää olla tummansiniset. Muotokaan ei ihan omaan makuun. Nätit toki.
Mulla on samankaltaiset. Auringonvalon osuessa niihin silmät on kuin suden (tai paholaisen). Kehät on tummemmat kuin kuvan tytöllä. Tavallisessa sisävalaistuksessa silmäni ovat ihan taviskamaa, vihreän ja vaaleanruskean sekoitusta. Valo saa paljon aikaan.
Ihanan kaunis tuo kuvan tyttö! :)
Mä ARVASIN että jotkut vihreet zombimollottimet.
Itse ihailen eniten isoja tummia mantelisilmiä.Mutta nuo vaaleat silmät saavat kyllä kansainvälisesti monen miehen pään sekaisin.
Kiva tuo pose, kaikki teinarit on nykysin suu tolleen tötteröllä, kun ankkis on nolo niin toi ei ooo.... voi helvetti!!
Ja ps. haileet on silmät. Mun lapsilla on kauniimmat, toisella todella tummansiniset ja suuret, ja toisella samanväriset kuin huskyllä. Kummissakin aivan musta rengas uloimpana.
Toivottavasti toi on sun oma kuva minkä postasit, eikä joku kaveri joka joutuu sun vuoksi noloon tilanteeseen. Ihan nätit silmät, mutta korkeintaan perusnätit.
Liian hailakat mun makuuni.