jos rappukäytävässä haisee
kannabis, tekisitkö asialle jotain? tekeekö virkavalta, jos soitan?!
Kommentit (6)
En. Tuskin poliisia kiinnostaa kenenkään kotipössyttely.
Eikö sullakaan parempaa tekemistä ole
En tekisi mitään. Tosin en kyllä edes tiedä mille se haisee.
En enää tiedä mitä voisin tehdä. Olen puhunut ko. naapurille, tuulettanut, laittanut lappuja, mutta mikään ei auta. Ikävää tilanteessa on se, että meillä on kaksi pientä lasta ja rasvaliukoinen kannabiskäry tulee asuntoomme ilmastointikanavan kautta. Poliisia ei ehkä kiinnosta kotipössyttely, mutta minua äitinä kiinnostaa mille lapseni altistuvat. Nimim. Itsekin ihan tarpeeksi aikoinaan poltellut, mutta tämä käry on jo ihan tolkutonta ja jatkuvaa
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:24"]
En enää tiedä mitä voisin tehdä. Olen puhunut ko. naapurille, tuulettanut, laittanut lappuja, mutta mikään ei auta. Ikävää tilanteessa on se, että meillä on kaksi pientä lasta ja rasvaliukoinen kannabiskäry tulee asuntoomme ilmastointikanavan kautta. Poliisia ei ehkä kiinnosta kotipössyttely, mutta minua äitinä kiinnostaa mille lapseni altistuvat. Nimim. Itsekin ihan tarpeeksi aikoinaan poltellut, mutta tämä käry on jo ihan tolkutonta ja jatkuvaa
[/quote]
Sano naapurille, että sun on pakko ilmoittaa isännöitsijälle toimimattomasta ilmanvaihdosta ja ajattelit nyt varoittaa häntä, jos isännöitsijä päättää ilmoittaa poliisille.
En tekisi.
Käyttäjä