Aatami Etsii Eevaa LIVE
No missä live-seuranta vai eikö kiinnosta enää kun naisia kilpailemassa?
Kommentit (249)
Hannalla järkyt irtoripset ja mielestäni myös rajaukset, vaikka piti olla naturellina.
On kyllä järkyttävä määrä älyvapaita kommentteja, joskaan ei ehkä ohjelmankaan laatu päätä huimaa. :'D
Molemmat naiset ihan hyvännäköisiä, kyllä mulle kelpaisi.
Kummallista arvostelua... ihan normaalit tissit on molemmilla ja miehelläkin varmaan ihan perusmuna. Olisi kiva nähdä miltä te näytätte alasti.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:43"]Ton blondin tasapainoilu :D Nauroin ääneen
[/quote]
Vanha salilla kävijä.
Tuntuu ihan käsikirjoitetulta ohjelmalta, laitettu kaikki sanat ihmisten suuhun valmiiksi, keskustelut tosi jäykkiä eikä yhtään luontevaa
Minä olen 168 cm ja painan 73 kg ja näytän suunnilleentuolta Sarilta. tämä siis vainvastauksena, kun jotkut väitti, että hän painaisi jotain 86 kg...
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:41"]
Tuo Hanna on kuuma
[/quote]
Minä Anttina valitsisin Hannan, blondi ei oikein iske.
Aika komea mies; jotenkin liiankin komea varsinkin tuohon tummaan naiseen verrattuna, vaikka molemmat naiset ovat ihan kivannäköisiä. Miehen kroppa myös ehkä vähän kiinteämpi naisiin suhteutettuna, vaikka ei fitness-tasoa olekaan.
Miehen penis näyttää täysin normaalilta tai jopa isolta, varsinkin huomioiden sen, että tilanteisiin liittyy jännitystä ja vähän viileääkin voi olla. Isot ja korkealle keskittyvät kivekset luovat myös illuusiota pienemmästä peniksestä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:47"]Mitä noi saa palkinnoksi
[/quote] Munaa
"mä oon vähän tämmönen erilainen nainen, käyn kalassa ja pyöritän kiinteistönhoitofirmaa." öö.... Missä se erilaisuus tulee!??