Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Vierailija
25.03.2015 |

Yksi mies on jo parikin kertaa kysynyt minua treffeille ja kännissä aina tunkee lähelle ja seuraan ja soittelee ja oikeastaan ihan pitäisinkin hänestä, mutta... Olen sekä nähnyt hänen treffi-ilmoituksensa että kuullut hänen puhuvan naisvaatimuksistaan kavereilleen ja minä en tosiaankaan täytä noita vaatimuksia. Olen siksi torjunut hänet, mutta jotkut kaverini ovat sitä mieltä, että tein sen typerästä syystä. Mutta jos miehen deitti-ilmon eka vaatimus on urheilullinen kroppa, niin eikö se siis ole sellainen, josta ei tingitä? Ja kavereilleen hän on puhunut siitä, miten tärkeät on hyvät rinnat, mitä minulla ei myöskään ole. Enkö ole ihan oikeassa, kun torjun hänet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä sinä olet hänestä? Sopiiko hän sinun ajatuksiisi sopivasta kumppanista?

Vierailija
2/3 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:45"]

Mitä mieltä sinä olet hänestä? Sopiiko hän sinun ajatuksiisi sopivasta kumppanista?

[/quote]

Periaatteessa kyllä, mutta unelmien mieheni vaatimuslista kumppanille ei ala ulkonäkövaatimuksilla. En ole naiivi, tiedän kyllä, että ulkonäkö on miehille tärkeää (ja siksi hänet olenkin torjunut!), mutta toisaalta jos ulkonäkö on kauhean keskeisessä roolissa, niin miten sellaisen miehen kanssa voi hankkia lapsia tai tulla vanhaksi... Jos en olisi kuullut hänen vaatimuksistaan, olisin ehdottomasti lähtenyt ulos hänen kanssaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa (työkaveri aina kertoili kriteereitään naiselle), enkä lähtenyt ulos. Mitä järkeä siinä olisi, kun tiesin, etten täytä hänen kriteerejään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän