Aatami Etsii Eevaa LIVE
No missä live-seuranta vai eikö kiinnosta enää kun naisia kilpailemassa?
Kommentit (249)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:23"]
Sarjassa on ollut pelkästään hyvännäköisiä miehiä ja pelkästään tavisnaisia. Taas joku feministien salajuoni vittu. Kaksi jopa ihan kunnolla treenattua miestä, mutta ei yhtäkään treenattua naista, vaikka tuo pontso blondi niin väittikin, lol.
[/quote]
Hyvä vaan. Niitä fitness-kroppia näkee nykyään ihan tarpeeksi muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:19"]
Ulkomailla vähän eri meis... meinkinki.
[/quote]Siihen on syynsä miksi mulla on italialainen mies.
[/quote]
löysä römpsä?
Ihan järkyttävää miten täällä arvostellaan TAVALLISIA kauniita ihmisiä. Varmasti monien vaatetuksen alta ei löydykään mitään kummoista timmiä ja treenattua kroppaa. Teiltä varmaan löytyy, jos kerran varaa arvostella muita? Hienoa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:45"]
Ihan järkyttävää miten täällä arvostellaan TAVALLISIA kauniita ihmisiä. Varmasti monien vaatetuksen alta ei löydykään mitään kummoista timmiä ja treenattua kroppaa. Teiltä varmaan löytyy, jos kerran varaa arvostella muita? Hienoa.
[/quote]
Kyllä täällä miehiä arvostellaan ihan samalla tavalla. Ensimmäiseksi haukutaan muka surkean pienet penikset ja surkeat lihakset.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:19"]
Ulkomailla vähän eri meis... meinkinki.
[/quote]Siihen on syynsä miksi mulla on italialainen mies.
Emilialla järkyttävän huono vartalo,läski maha ja litteä löysä läskiperse.
Mutta kivat kasvot ja mielettömän hienot tissit,tuollaisia isoja kiinteitä tissejä kun pääsisi leipomaan.
T.mies
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:14"]
Mä en oikeasti jaksa uskoa että ne on tuolla kolme päivää. Varmaan oikeasti ovat vain päivän ja yökohtaukset kuvataan samana yönä. Miten oikeasti kolmesta päivästä muuten ei jää oikein mitään materiaalia käteen? Vai ovatko kamerat paikalla vain pari tuntia päivästä? Kolmen päivän ohjelma; molempien kanssa yhdet "tutustumis-deitit", sitten kilpailu jossa menee ehkä alle 10min, sitten kolmannet treffit jonka jälkeen lähdetäänkin pois. Miten näistä ei muka saa tarpeeksi kuvamateriaalia? Ohjelmasta yli puolet on kokkailua, rannalla kävelemistä, uimista, maisemia ja sitten haastatteluja. Treffeistä ei saa oikein mitään irti kun yhtä niistä ei kuvata ollenkaan ja kahdeltakin otetaan vain minuutin parin pätkät. Tylsää!
Taitaa tämän sarjan katsominen loppua tähän. Yleltä tulee samaan aikaan Satuhäät josta saa enemmän viihdettä. Ihan kiinnostava idea ohjelmalle joo, mutta oisko kannattanut vähän miettiä sisältöä ohjelmaan. No kai ne tuotantoyhtiössä haluavat pihistellä rahassa eivätkä viitsi hankkia sen suurempaa ohjelmaa. "No ne vaan menee alasti saarelle ja ovat siellä."
[/quote]
No tietysti sen takia, että kaikki ne otokset joissa on seisokki, täytyy poistaa. Eipä siinä silloin paljon materiaalia jää, heh heh.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:20"]
Oli hyvä jakso!!!! Hyvä vartalot ja hyvät rinnat oli molemmilla naisilla. Tykkäsin molemmista naisista tosi paljon ;)
Mies
[/quote]
Samaa mieltä!
t: heteronainen :)
Mun mies tykkäs katsoa tätä sarjaa, mutta heti kun selvisi, että ensi jaksossa on vanhuksia, kommentti oli "Ja seuraavaa jaksoa ei kyllä katsota!". Mä ainakin haluan katsoa, hienoa että tässä on laaja kirjo ihmisiä mukana. :D
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 15:41"]
Ohjelmassa kaikki on huoltomiehiä, siivoojia tai lähihoitajia. Ei yhtään korkeammin koulutettua ihmistä. Kertoo vähän millainen aines näihin ohejelmiin hakeutuu. Meininki muutenkin todella pliisua. Monella naisella ihanan leveät perät, joten miksei ne kilpailut ole semmosia että voittaja pääsee naimaan takaapäin?
[/quote]
No ensimmäisessä jaksossa kyllä oli tohtorin väitöskirjaa valmisteleva Diplomi-insinööri :)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:20"]
Oli hyvä jakso!!!! Hyvä vartalot ja hyvät rinnat oli molemmilla naisilla. Tykkäsin molemmista naisista tosi paljon ;)
Mies
[/quote]
Pienet olivat rinnat. Ei siitä pääse mihinkään.
Mies
Tuo mies ei osannut sukeltaa ilman nenästä kiinni pitämistä.
Pettymys, isot lihakset, pieni pippeli...
Jotenkin outo palomainen muna Aatamilla
Nyt jäi kiusallinen halaus pois.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 05:38"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:22"]
Naiset ette ymmärrä sitä, etta vaikka mela ois 2cm lepotilassa, niin seisoessa se voi olla vaikka 18cm.
Ei pidä paikkaansa. Noin sanotaan vain lohdukkeeksi miehille, joilla pieni kikkeli. Oikeesti pieni kikkeli ei suureksi veny edes seisokissa.
[/quote]
Minulla on 6 cm lepotilassa 16 cm stondiksessa olen mies olenko viallinen?