Ajaako heteromiehet nykyään kainalokarvojaan?
Mun nelikymppinen mies ei, eikä isänikään ole koskaan ajellut.
Kommentit (34)
Mun reilu 6-kymppinen lyhentää saksilla.
Mun 57-v mies ei ole koskaan ajanut.
Ei minunkaan ISÄ ajanut. Silloin oli vähän eri tavat.
Vähän yli 70v. mieheni ei ajele kainalokarvojaan. Ovat luonnostaankin niin ohuet ja harvat.
Jotenkin tosi naisellista, jos mies ajaa kainalokarvat.
Olen 36v mies ja ajanut peniksen ja kainalot 17v lähtien... Onhan se paljon mukavampi naisillekin jos karvat on ajettu... Esim. suuhunotot ovat paljon mukavampia teille kun ei tule niitä karvoja suuhun...
Kainaloiden karvaisuuden tulee seurata rintakehää. Jos sheivaa/trimmaa (sic) yhden, niin sitten toinenkin.
Ajeltu rinta ja karvaiset kainalot näyttää aika hölmöltä. Samoin ajellut kainalot ovat vähän "miksi?", jos rinta on kunnon karvamatto.
Meillä 25v mies ajaa. On kova urheilemaan sekä käymään salilla ja sanonut että salilla mukavampi hikoilla kun ei ole kainalokarvoja. Itselleni on oikeastaan ihan sama onko hänellä kainalokarvoja vai ei.
Kainalokarvathan ovat sellainen trendihomojuttu nykyisin. Olisiko tullut metsuriseksuaalien ym. nallejen mukana. Aiemmin kai kaikki nuorisoksi itsensä profiloivat ajelivat.
Kyllä mun 23-vuotias avomies ajaa. En mä halua nukkua missään karvakainalossa.
Mies ajelee välillä, kun asiasta tarpeeksi muistuttelen. Paljon kivempi olla kainalossa, kun ei oo ällöttäviä karvoja.
ajaapa hyvinkin jo ihan hygienia syistä.
OOn aina ajellut. Parantaa hygieniaa ja näyttää siistimmältä.
M35
Mun kohta 20-vuotias poikaystävä ajelee. Aiemmin ei ajellut, mutta nykyään onneksi ajelee. Ajelee myös alapääkarvansa
Mun 57-vuotias mieheni on ajanut aina!