Salaisuutesi mitä et kertoisi kellekään
Kommentit (59)
Pidän tamppoonia takapuolessani töissä ollessani. Olen miespuolinen myyjä ruokamarketissa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän tamppoonia takapuolessani töissä ollessani. Olen miespuolinen myyjä ruokamarketissa.
Kuva tai ei tapahtunut
Olen nuorempana mennyt töihin krapulassa varmaan satoja kertoja ja ikinä koskaan minua on 2x huomautettu siitä. Onneksi en ole enää vuosiin tehnyt sitä.
Olen vauvapalstalle rekkautunut Hopeakettu-nimimerkillä :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Pissasin öisin sänkyyni vielä yläasteiässä. Sitten yökastelu loppui. Se oli todella nöyryyttävää ja rajoitti elämää.
Parantumaton sairaus, en ole kertonut kenellekkään (paitsi 20v kärsimisen jälkeen etsin lääkärin joka tiesi taudista ja nyt ollut remissiossa 2 vuotta hänen lääkityksen avulla). En tiedä pitäisikö esim puolisolle kertoa, tällä hetkellä ei näytä että tauti pahenisi mutta voi siis pahimmillaan viedä työkyvyn ja joutua isoihin leikkauksiin. Sitten kerron.
Tiedän yhden, joka on huhujen mukaan hommaillut koiran kanssa. Itse en koskaan kehtaisi myöntää sellaista.
Olen joskus pitänyt päälläni Antti Tapani -merkkisiä vaatteita :(
Piirrän hentaita ja julkaisen sitä internetissä. -nuori mies
Minulla on lähes 100 000 velkaa ja todellisuudessa olen totaalisen peeaa vaikka olen hyvässä asemassa ja hyvä palkkainen. Velka on kulutusluottoja ja höpöhöpö lainaa.
Edes puolisoni ei tiedä todellista tilannetta.
Kun olin sairaalassa työkokeilussa, näin tätini paperit pöydällä. Tätini kuoli samalla osastolla sairaalassa aiemmin samana vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin sairaalassa työkokeilussa, näin tätini paperit pöydällä. Tätini kuoli samalla osastolla sairaalassa aiemmin samana vuonna.
Miettikää, minut laitettiin työkkäristä sairaalaan samalle osastolle, missä tätini kuoli.
Tiesin kyllä, että tätini kuoli sairaalassa, mutta en missä sairaalassa ja millä osastolla.
Ajattelen itsemurhaa joka päivä. En tätä kertoisi kellekään, mutta luulen, että masennukseni alkaa pian näkyä muillekin.
Koska minulla ei ole VPN:ää käytössä, jätän väliin tälläkin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Sairastan vakavaa pitkäaikaissairautta. Ainoastaan perhe tietää, samoin sukulaiset. Töissä ei tiedetä eikä harrastuksissa.
Myöskään ystäväni eivät tiedä.
Mitä enemmän vuosia mennyt niin sitä vaikeampaa on kertoa.
Tätä salailua on jatkunut jo 15 vuotta.
Ne ketkä tietävät pysyvät vaiti.
En varmaan ikinä saa tätä kerrottua.
Sitten seuraavaksi ihmeteltäisiin sitä, kun olen tiennyt jo niin kauan.
Tämä on hirveää.
mikä sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden, joka on huhujen mukaan hommaillut koiran kanssa. Itse en koskaan kehtaisi myöntää sellaista.
Tuotahan tekevät lähes kaikki sinkkunaiset joilla on iso uros koira..
Olen naiseksi liian karvainen, mutta ajan näkyvät osat pois.
Olen bi. Ja mies alunperin, mutta nyt olen nainen.
Kaikki luulevat minua heteronaiseksi.