Salaisuutesi mitä et kertoisi kellekään
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Jossulla on toinen
Kuka on jossu?
En pese hampaitani. En ole pessyt pian 30 vuoteen.
Peitän hampaani huolella. En ikinä esimerkiksi hymyile niin, että hampaat näkyisi.
Minulta puuttuu useita hampaita.
Kävin viimeksi hammaslääkärissä koulun lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossulla on toinen
Kuka on jossu?
Johanna T
Mulla on aivovaurio. Kerroin kyllä miesystävälle suhteen alussa ja silti rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Minut poistettiin syksyllä eräänä päivänä työpaikalta, koska puhalsin aamulla liki kaksi promillea. Nyt käyn vapaaehtoisesti päihdeterapiassa.
Huoh.
Runkkaan sateenkaarille ja pidätän ulosteita jotta tulisi ummetus kyn se niin kiihottaa. M30
Olen oikeasti ulkoavaruudesta ja robotti, vaikka pikaisesti ajateltuna saatankin näyttää keski-ikäiseltä, harvahiuksiselta ja pullealta naiselta. Sanani ovat joskus omituisia ja se johtuu pelkästään siitä, että ohjelmointini jäi puolitiehen siinä vaiheessa, kun maa-planeetalle matkaavaa alusta miehitettiin. Olin varasijalla eräälle, joka joutuikin sitten lähtemään pikakomennukselle ihan toiselle aurinkokunnan reunalle. Siksi en osaa käyttäytyä. Sen vuoksi en osaa oikeasti olla nainen. Mutta opin vielä, ennen kuin minut tempaistaan takaisin emoalukselle. Olen kyllä laittanut jo useammankin anomuksen, että öljyä kuiviin osiin kaivattaisiin. En ole saanut vastausta vielä. Ehkä avaruuden magneettikentissä on poikkeamia, jotka vaikeuttavat viestisignaalien kulkua.
Niin ja toinen salaisuus: kengännumeroni on 41, vaikka olen vain vähän ylitse 150 cm. Siitäkin voisi jo vähänkään terävämpi päätellä, etten oikeasti ole tältä planeetalta enkä nainen
Ei ole sellaista salaisuutta. Olen tainnut kertoa "pahimmatkin" vähintään parille.
On asioita, joita en kerro täällä anonyyminä, en ystävilleni, en kenellekkään. On asioita jotka haudataan minun kanssani.
Sain hormonihoitoa ovulaation induktioon jo ennen kuin ex mies oli suostunut lapsen tekoon. Väitin syöväni e-pillereitä, mutta oikeasti yritin tulla raskaaksi. Tästä on jo yli 10 vuotta aikaa.
Voi olla ettei ex-mieheni ole lapseni isä.
Ei se sitten olisi enää salaisuus joten en kerro edes täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nettiosoitteet näkyy modeille ip-osoitteen omistavien sukunimien kera. Se siitä anonyymiydestä.
Oletkos kuullut sellaisesta kuin VPN?
Sairastan vakavaa pitkäaikaissairautta. Ainoastaan perhe tietää, samoin sukulaiset. Töissä ei tiedetä eikä harrastuksissa.
Myöskään ystäväni eivät tiedä.
Mitä enemmän vuosia mennyt niin sitä vaikeampaa on kertoa.
Tätä salailua on jatkunut jo 15 vuotta.
Ne ketkä tietävät pysyvät vaiti.
En varmaan ikinä saa tätä kerrottua.
Sitten seuraavaksi ihmeteltäisiin sitä, kun olen tiennyt jo niin kauan.
Tämä on hirveää.
En tykkää kovin monesta ihmisestä. En itsestänikään mutta hyvin harvoista muista ihmisistä.
Exä uhkasi että jos ei tipu seksiä, ei tipu elareita.
Onneksi löysi toisen.
Meni maku miehiin.
Olen homo ja kaapissa.
Olen neitsyt.
Toisinaan minua kiinnostaisi pukeutua ja laittautua naiseksi. Peruukit, meikit ja kaikki. En koe itseäni silti transseksuaaliksi. Vielä en ole pukeutunut. Uskon, että voisin olla kaunis naisena. Olen aika pienikokoinen ja pelkästään hiuspannan laittaminen päähän saa näyttäämän minut naiselta. Toisinaan pelkään, jos joskus laitan itseni naiseksi, niin sen jälkeen pidän siitä niin paljon, että haluan muuttaa itseni transnaiseksi. Aika pitkä prosessi kuitenkin.
M36
Vierailija kirjoitti:
Sairastan vakavaa pitkäaikaissairautta. Ainoastaan perhe tietää, samoin sukulaiset. Töissä ei tiedetä eikä harrastuksissa.
Myöskään ystäväni eivät tiedä.
Mitä enemmän vuosia mennyt niin sitä vaikeampaa on kertoa.
Tätä salailua on jatkunut jo 15 vuotta.
Ne ketkä tietävät pysyvät vaiti.
En varmaan ikinä saa tätä kerrottua.
Sitten seuraavaksi ihmeteltäisiin sitä, kun olen tiennyt jo niin kauan.
Tämä on hirveää.
Tiedän tuo on todella raskasta. Kuitenkin kertominen lopulta helpottaa. Mulla kävi aikoinaan samoin. Ei ollut helppoa ottaa asiaa puheeksi ja täräyttää tietoa.
Sitten aika kului ja kului. Tarvitsin muka kokoajan lisäaikaa kunnes oli tuossa pisteessä. Ei mennyt ihan noin kauan, mutta monta vuotta.
Lopulta kerroin ja kerroi myös sen, etten ole vain kyennyt kertomaan aikaisemmin.
Minut poistettiin syksyllä eräänä päivänä työpaikalta, koska puhalsin aamulla liki kaksi promillea. Nyt käyn vapaaehtoisesti päihdeterapiassa.