Salaisuutesi mitä et kertoisi kellekään
Kommentit (59)
En edes täällä. Ja niitä on monta.
Kaikki työn puolesta luottamuksellisina tietooni tulleet muiden ihmisten salaisuudet.
Veljeni ahdisteli seksuaalisesti minua pienenä.
Onneksi Jumala ja Taivaan isä ovat hyviä ihmisiä joille puhua.
Kuinka kateellinen olen. Läpeensä. Ja tajusin tämän vasta liki 50-vuotiaana. Koska se kateus on niin häpeään verhottu.
Olen rakastunut miespuoliseen hyvään ystävääni.
Ei kukaan järkevä ihminen kerro sellaista ees nimettömänä nettiin.
En kerro edes nimettömänä.Salaisuuteni pysyy salisuutenani kuolemaani asti!
Olen naispuolinen transseksuaali. Koen itseni seksuaalisesti miehenä, olen mallina kun tunnettu nuori nainen. Pukeudun miesten kerrastoihin ja miehisiin sukkiin yms mutta kuorruta nuo aluskerrokset naisellisilla vaatteilla. Minulla on miehinen muovielin jonka kotiin tultuani kiinnitän ylläni, joskus pidän sitä hameen alla. Kun olen "miehenä" niin ajattelen tuota elintäni "oikeuden miekkailu". Haluaisin muuttaa maalle tai metsään ja elää kokoaikaisesti miehenä puita kaataen ja autoja roplaten, en siis osaa korjata autoja mutta mielelläni pukeutuisin tuollaiseen öljyiseen haalariin.
Olen ajatellut että voisin mennä seksibaariin ja iskeä miestransun joka siis haluaisi olla nainen, olisin hänen miehensä.
Nettiosoitteet näkyy modeille ip-osoitteen omistavien sukunimien kera. Se siitä anonyymiydestä.
Vierailija kirjoitti:
Nettiosoitteet näkyy modeille ip-osoitteen omistavien sukunimien kera. Se siitä anonyymiydestä.
Ei näy.
Palstan ylläpitp näkee ip-osoitteen, mutta vain operaattori saa pitää sitä koskevaa henkilörekisteriä ja luovuttaa tiedon ainoastaan rikosepäillyistä tms.
Lisäksi moni käyttää vpn-yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Järkevä ihminen ei ole ylipäätänsä puhunut koko elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevä ihminen ei ole ylipäätänsä puhunut koko elämänsä aikana.
Tämän valitettavasti tajusin vasta joskus 40 vuotiaana
Etten ole käynyt 20 vuoteen kampaajalla. Värjään, leikkaan itse. En haluaisi yhtään keskustella tästä kenenkään kanssa.
En kehtaa edes täällä nimettömänä kertoa kaikkia fyysisiä vikoja mitä minussa on.
Kirjoitan joskus Vauva-palstalle.