Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokin positiivinen asia päivästäsi?

Vierailija
13.04.2015 |

Tehdään tästä av:n positiivisin ketju! 

Kertokaa joku positiivinen asia päivästänne.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset oli tänään ihan kivoja. Ei väsyttänyt pahasti vaikka nukuin viime yönä vain 5 tuntia. Ja ilma oli hyvä, vaikken aurinkoisista kevätpäivistä erityisesti nautikaan.

Vierailija
2/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaapäivä, jonka kruunasi ihana auringonpaiste! autoin apuatarvitsevan miehen kaupaan sisälle, tuli hyvä mieli. yves rocherin tilaus tuli, jossa oli tilaamani ripsarin lisäksi yllärilahjuksena hajuvesi - joka tuoksui täydelliseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oppi kääntymään kyljelleen. Suloisen innoissaan oli uudesta taidosta <3

Vierailija
4/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin tukkani ja ajoinnmunakarvat

Vierailija
5/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin tihkusateessa ja kuralätäköissä 3- ja 6-vuotiaiden lasteni kanssa kirjastoautolle, ja siinä matkalla mietin, miten ihanaa onkaan että voin tehdä sen. Saan seurata lasteni kasvua, ottaa talteen ne irronneet hampaat, laittaa laastarit ja pitää sylissä kun tarve on, ja niin edelleen. Se ei olisi mahdollista, jos en olisi hypännyt oravanpyörästä, jättänyt leipätyötäni ja ruvennut yrittäjäksi. Onneksi tein sen.

Vierailija
6/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 20:55"]

Ystävä tarjosi mulle ihan todella hyvää omatekemää pizzaa :)

[/quote]

Ole hyvä. :)

Vierailija
7/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eräältä deittipalstalta sinkkunaisten tarjonnan ja ilokseni huomasin kuinka fiksuja ja kauniita naisia siellä on tarjolla. Olen ennen pitänyt nettideittailua jotenkin nolona ja viimeisenä vaihtoehtona. Pitää vielä kirjoittaa hyvä ilmoitus ja ottaa edustava kuva. Miehetkin tarkistin ja ilokseni huomasin, että suurimmalla osalla on melko heikko tasoinen ilmoitus ja huono kuva eli on helppo erottua miehenä joukosta. Toivottavasti kesään mennessä tärppää.

Vierailija
8/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ekaa kertaa vauvalle itse lihakasvissosetta. Siitä tuli tosi hyvää, meinasin syödä itse kaiken!

Vierailija
9/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellospakettini tuli :)

Vierailija
10/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukannut ketään, saattanut ketään ikävään tilanteeseen tai pannut ketään paksuksi. Hyvä päivä.

Vierailija
11/27 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain anustapin työnnettyä kokonaan sisääni. Se on 6cm paksu

Vierailija
12/27 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aika monta asiaa hoidettua maanantaina.

Vierailija
13/27 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hyvän välitodistuksen, A+, A, A, A, B, B

Vierailija
14/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä aika suolesta tää päivä, mutta tein ihan hyvää ruokaa! Ja vauvakin seisoi hetken ilman tukea ekaa kertaa.

Vierailija
15/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain asunnonvaihtoon vauhtia ja hyvää palvelua Heka Oyltä:).

Vierailija
16/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateinen päivä ollut tänään ja tosi vetelä olo tämän takia. Meinasin pistää miehen lenkittämään koirat laiskuuksissani, mutta lenkitinkin ne itse ja sateessa kävelystä tulikin hyvä ja pirteä fiilis! :)

Vierailija
17/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa päivä, aurinko paistoi, sain tehtyä puutarhatöitä,  ei tarvinnut tehdä ruokaa kun eilistä oli lämmittää, tapasin pitkästä aikaa ihanan ystäväni ja nyt lasillinen kohtuu hyvää valkoviiniä. Hyvä päivä!

Vierailija
18/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölkkäsin koiran kanssa ja siitä tuli molemmille hyvä olo. Ja sai koiruus haistella ja tehdä tarpeensa lenkillä.

Vierailija
19/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin käymään kaupassa vaikka olin varma siitä etten pysty. Sain jopa ostettua kaiken mitä tarvitsinkin! Mulla on siis vaikea paniikkihäiriö, jonka takia hyvin harvoin edes liikun ulko-ovea pidemmälle. :) happy!

Vierailija
20/27 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneena ei oikein mikään tunnu positiiviselta...  sanotaan suklaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme