Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuudenperheen ongelmat ja koulukiusaaminen traumatisoineet niin, että en halua perhettä

Vierailija
28.12.2021 |

Nähnyt vaan niin paljon pelkkää negatiivista siinä, millaista on olla lapsi tai osa perhettä. Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. En löydä mitään positiivista perhe-elämästä, ihmisiä eroaa perheen perustamisen jälkeen ympärilläni tälläkin hetkellä.  Oma lapsuus oli kamala. Toki kirsikkana kakun päälle tämän palstan kirjoitukset perhe-elämästä

Vierailija
2/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei olisi ollut vanhemmaksi ennen kuin sain pitkän KELA:n tukeman psykoterapian. Se pelasti työkykyni ja sain ainakin pahimmat traumat puretuiksi. Kiitos yhteiskunta, terapia pelasti elämäni ja saitte hyvän veronmaksajan minusta ja lapsistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että tunnistat tämän itsessäsi. Liian moni täysin rikki oleva hankkii ensin lapsia ja sitten tajuaa, ettei ehkä olisi pitänyt. Ei onnellinen elämä vaadi lisääntymistä. Tsemppiä ja jaksamista, muista pitää huolta itsestäsi ja jos mahdollista, niin käy psykoterapiassa. Se oikeasti auttaa❤️

Vierailija
4/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus lapsista olisi ihan kiva, mutta olen päättänyt jättää ne tekemättä. Liikaa traumoja, vaatisi vuosikausien terapian että voisi edes harkita. Miksi siirtää traumoja an eteenpäin? Lapsi tarvitsee tasapainoisen vanhemman.

Vierailija
5/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei tosiaan tarvitse lisääntyä. Traumoissaan voi rypeä, voi työstää elämäänsä parempaan, mutta perhettä ei tarvitse perustaa.

Vierailija
6/7 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että 30v asti ajattelin noin. Sitten sain umpisolmuja vähitellen auottua ja tajusin haluavani perheen, lapsia. Tuntuu vaan että juna meni jo, pelkään että en saa enää miestän enkä lapsia.

Vierailija
7/7 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain hyvä, ettei lisäänny. Lisää ihmisiä tarkoittaa lisää ongelmia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi