Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on sosialismi?

Vierailija
13.04.2015 |

Hei.

Voisiko joku viisas neuvoa tyhmää..

Eli selitä muutamalla lauseella, mitä on a) Sosialismi  b) Kapitalismi  ja c) Kommunismi

ilman mitään wikityksiä.. :)

Kiitos :)

-Leena

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 21:41"]Nyt ne luotettavat lähteet käteen. Kamalaa luettavaa nää teidän vastaukset... Ei tainnut yhteiskuntaopin, historian, filosofian tai psykologian opinnot paljia napostella? Idiootit. -_-
[/quote]

Maailma muuttuu Stubbiseni, maailma muuttuu.

Vierailija
22/25 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taaskaan pettynyt Vauva-fi -palstan laatuun.

Jatkakaa, mutta pyydän, että hankitte objektiivista tietoa kirjoista ettekä aatteellisesti värittynyttä internetin keskustelupalstalta jossa koulutusaste ei mitä ilmeisemmin ole kovin korkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamppanjasosialistit istuvat YK:ssa ja YIJ:n avulla asettavat hidasteita ja eisteitä vapaan kapitalismin eteen. Jos kapitalismi saisi toimia vapaasti, pitäisi kaikki sitä haittaavat kohdat poistattaa YIJ:stä. Sama kommunismissa, mutta toisin kuin yksityisomistukseen ja kauppaan perustuva kapitalismi, kommunismi perustuu yhteisomistukseen ja jakamistalouteen.

Vierailija
24/25 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koululainen ja luen Täällä pohjantähden allaa ihan ilman mitään koulujuttua ja kun en täysin muistanut mitä se sosialismi olikaan niin päätin googlettaa. Wikipedia teksti oli jotain mistä ei voi ymmärtää mitään joten päädyin tänne. Ja vaikka joku tekisi koulutehtävää niin mistä se tieto pitäisi nykyään onkia ellei netistä? Kiitos niille jotka selittivät yksinkertaisesti asian ja se pessimisti joka haukkui muita uunoksi voisi parantaa asennettaan nykynuoriin.

Vierailija
25/25 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuori kirjoitti:

Minä olen koululainen ja luen Täällä pohjantähden allaa ihan ilman mitään koulujuttua ja kun en täysin muistanut mitä se sosialismi olikaan niin päätin googlettaa. Wikipedia teksti oli jotain mistä ei voi ymmärtää mitään joten päädyin tänne. Ja vaikka joku tekisi koulutehtävää niin mistä se tieto pitäisi nykyään onkia ellei netistä? Kiitos niille jotka selittivät yksinkertaisesti asian ja se pessimisti joka haukkui muita uunoksi voisi parantaa asennettaan nykynuoriin.

Ihan siksi ei kannata välttämättä kysellä tälläisista paikoista, koska saamasi vastaus ei ole tod. näk. puolueeton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi