Kertokaa 12-vuotiaista pojistanne
ja mielellään ihan realistisesti niitä nurjiakin puolia, ettei menisintaas pelkäksi hehkuttamiseksi.
Mitä tykkäävät puuhata?
Mitä,tekevät kavereiden kanssa?
miten koulu menee?
miten murrrosikä näkyy?
suhtautuminen tyttöihin?
Kommentit (12)
Muuttunut tämän vuoden aikana. Entinen aina hyväntuulinen poika on hävinnyt. Vihaa kaikkea. Mutta muuten ihan lapsi vielä.
Täyttää tänä vuonna 12-v. Hyppii trampalla ja pelaa tietsikalla kavereiden kanssa. Murrosiästä ei tietoakaan ja tytöt eivät ole vielä pop. Lapsen elämää viettää vielä.
Meidän 12 v. poika tykkää puuhata lähinnä kännykällään tai tietokoneella. Tästä väännetään usein... Hyvin tavallinen näky, kun poika on kotona on se, kun istuu mykkyrässä sohvalla ja näprää kännykkäänsä. Tykkää kyllä onneksi olla kavereidensakin kanssa, pyöräilevät "kylällä" tai ovat toistensa luona kylässä (ja varmaan pelaavat...).
Koulu menee keskitasoisesti. Englannissa ja matematiikassa on hyvä (ysin tasoa) mutta äikkä menee huonommin, just tuli joku kuuspuoleksi arvosteltu koe nähtäväksi. Ei nyt onneksi yleensä ihan noin huonoja numeroita siitäkään saa, seiskaa ehkä?
Murrosiän merkkejä en oikeastaan vielä ole huomannut.. no sellaista tiettyä välinpitämättömyyttä olen huomannut ilmaantuvan, ei ole innoissaan lähdössä perheen kanssa enää juuri mihinkään, kaverit alkaa olla huomattavasti tärkeämpiä. Vastaan inttäminen myös hieman lisääntynyt ja pisteliäät kommentit, esim. on ryhtynyt arvostelemaan minun, äitinsä ulkonäköä. Juuri kuulin, että mulla on kuulemma kauhean keltaiset hampaat...
Tyttöihin suhtautuminen.. hmm. Ei varmaan vielä mitenkään erityisen kiinnostunut, en ole ainakaan huomannut.
Meilläkin 12 vuotias on vielä ihan lapsi, vaikka merkkejä murrosiästä jo näkyy. Ei kuuntele, ei tottele. Joka asiasta saa sanoa sata kertaa. Tykkää olla tietsikalla ja pleikalla. Haluaisi lopettaaa urheiluharrastuksen. Onkin vähentänyt harrastuskerrat yhteen viikossa. Koulu ei innosta, mutta hoitaa hommansa. Tytöt on kauhistus.
Aina kuulokkeet korvilla, ei ole enää kiinnostunut tekeen perheen kanssa asioita. Välillä kuittaa aika ivallisesti äidin hössötykselle. Tytöistä ei ole vielä tietoa, kavereiden kanssa liikkuu ulkona. Välillä vielä ihan lapsi ja kertoo asioitaan niin kuin ennenkin, mutta se yhteyden löytäminen vaatii äidiltä jo enemmän kuulostelua.
pelaa futista aktiivisesti, pari kertaa viikossa konsolipeliä, koulussa menee hyvin, ei ole kiinnostunut tytöistä. Teini-ikäisyyden huomaa siitä, että haluaa ilmaitsa mielipiteensä kaikkeen, hermostuu entistä helpommin sisaruksiinsa ja on tietty aina oikeassa.
Kavereiden kanssa urheilee pääasiassa, joskus pelaa konsolilla.
195 cm, 112 kg, 23 cm, 6 cm. Pyörittää suomea ja sen naisia mielin määrin.
Tulee olemaan maailman kaikkien aikojen merkittävin elävä olento.
Aha, taas yksi pedo iltarunkuilla.
Hieno nuori mies. Valtavan kiinnostunut monenlaisista asioista. Yksi urheilu- ja yksi "kulttuuriharrastus". Vielä lapsi mutta tytöt jo selvästi hiukan kiinnostavat ja kokee itse murkkuiän jo alkaneen. Pelaa ja on koneella, muttei nyt ongelmaksi asti. Kavereiden kanssa juttelee, pelaa futista ja lautapelejä. Koulu menee hienosti.
Pedofiili :(