Joko 6-luokkalaiselle tytöllesi on hankittu juhlamekko?
Kommentit (9)
Viime kesänä ostettiin tytölle todella nätti mekko, laittaa kuulemma sen, jos menee vielä.
Ei vielä. Vaihtoehdoista on kyllä jo kinasteltu. Saman mekon pitäisi sopia myös isosiskon valmistujaisiin ja kaksiin häihin. Tytön näkemys poikkeaa aika tavalla omastani.
Ei oo hankittu. Pitäis kyllä hankkia, kun viime keväinen ei enää mahdu päälle, mutta onhan tuohon kevätjuhlaan vielä aikaa.
Älkää sitten suostuko niihin just ja just vesirajan peittäviin. Ne on aika kiusallisia kun tytöt kipuaa lavalle ja pikkarit vilkkuu.
Tyttön mekko on mennyt pieneksi (kasvanut nyt 10cm vuodessa) ja tyttö on itse katsonut mekkoja netistä, ja olen järkyttynyt hänen näyttämiistään, kaikki olkaimettomia ja helma polvien yläpuolella. Hinnat olisivat 100€-150€ hintaluokan, ennen olen ostanut n.40€ mekkoja. Tytöllä on naisellisia muotoja, ja pituutta, eli aikuisille tarkoitetut mekot ei ole ongelma koon puolesta. Tässä mietin juuri, että suostuisinko ostamaan tytölle haluamansa mekon (yhden niistä) vai ostaisinko sellaisen mekon, joka olisi kummankin silmään.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:13"]
Tyttön mekko on mennyt pieneksi (kasvanut nyt 10cm vuodessa) ja tyttö on itse katsonut mekkoja netistä, ja olen järkyttynyt hänen näyttämiistään, kaikki olkaimettomia ja helma polvien yläpuolella. Hinnat olisivat 100€-150€ hintaluokan, ennen olen ostanut n.40€ mekkoja. Tytöllä on naisellisia muotoja, ja pituutta, eli aikuisille tarkoitetut mekot ei ole ongelma koon puolesta. Tässä mietin juuri, että suostuisinko ostamaan tytölle haluamansa mekon (yhden niistä) vai ostaisinko sellaisen mekon, joka olisi kummankin silmään.
[/quote]
Ei ne muodot tee 12-13-vuotiaasta aikuista naista. Eikä ne yökerhomekot muutenkaan näytä kauhean hyvältä ala-asteen kevätjuhlassa.
Juuri noita yökerhomekkoja meidänkin 12-vuotias havittelee. Tai sitten pitäisi olla kokomusta, mihin voisin suostua jos malli olisi asiallinen ja mekko olisi jotenkin muokattavissa ei-kokomustaksi hääkäyttöön.
4
En ole hankkinut. Mihin juhlaan se pitäisi hankkia
Miksi ei? Vai ajatteletko että kun on noin nuori niin ei sitä juhlamekkoa vielä voisi. Just