Lue keskustelun säännöt.
miten aloittaa tammikuussa laihdutus,kun kuntosalit ovat kiinni?
Kommentit (43)
Youtube täynnä ohjattuja jumppavideoita.......
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on geeneissä lihooko vaiko ei. Toki siihen voi itse hieman yrittää syömällä vaikuttaa, mutta osa ei pysy hoikkina kuin olemalla loppuelämänsä nälässä.
Laihduta.
Katsoitko peilikuvaasi ja juttelit sille?
Ostat minkä tahansa hintaisen kuntopyörän sisälle siitä tulee 95% todennäköisyydellä kallis pyykin kuivausteline. Syö vähemmän kuin kulutat on totta. Sillä tavalla pysyy aina hoikkana. Dietit on huijausta, niistä kilot tulee aina takaisin. Helpoin on käveleminen. Ei maksa kuin vaivan ja tiedän kuinka se on vaiva.
Mä olen laiska siis ihan en kehtaa sanoa kuinka laiska jätkä. Nykyään jo ukko koska ikä 50 v. Parhaalla tavalla alkuhuumalla kumpikin laihtui, Se oli yli 10 vuotta sitten. Sen jälkeen on ehditty erotakkin. Nää mun geenit on sellaisia etten helposti liho.
Toisaalta vähäkin ruumillinen rasitus mihin ihme kyllä fysiikkaa on vie vähänkin aivan johonkin nolla jotain rasvaprosentteihin. Kaverini joka harrasti nyrkkeilyä oli kateellinen kun painon pitää olla niin ja niin vähän. Väitti että mulla olisi ollut mahdollisuuksia.
Nyt menee omakehuksi ainakin osittain niin ei pidä ottaa tosissaan. Nopeutta joo osasin väistellä iskuja. Luonnostaan kevyt kokoon nähden. Sekin uskottavan kuuloista. Sitten se onko luja isku? Omasta mielestä ei ollut lähellekkään sitä mitä muilta kuuli.